Brzinom biciklista vozit će i automobili
Ograničenje je 30 kilometara na sat, biciklisti prepuštaju nogostup pješacima i ravnopravno dijele kolnik s autima
Komentari 11
Da malo nadopunim i ispravim svoj komentar od prije par sati : 1. Članak 112. Zakona o sigurnosti prometa kaže :"Vozači bicikla dužni su se kretati biciklističkom stazom ili biciklističkom trakom, a ako one ne postoje, što bliže desnom rubu kolnika." !! Želi li netko proglasiti da biciklisti smiju voziti sredinom trake i da ih nitko ne smije obilaziti ( kao što se u članku izjavljuje ?! ), potrebno je izmijeniti Zakon. Dok se to ne učini, ovakva rješenja su protuzakonita. 2. Na povratku kući prošao sam kroz otvoreni dio Kranjčevićeve ulice i NIGDJE NEMA znaka ograničenja 30 km/h, dakle postoji samo preporuka o max. brzini od 30 km/h. 3. Dakle ili je novinarka žestoko neinformirana ili joj je netko dao pogrešne podatke - u svakom slučaju članak je izrazito OPASAN za sigurnost biciklista, jer ih uvjerava da imaju neka prava koja u Zakonu NE postoje. Vrlo opasan članak !!!!
onda se čudimo stanju u zemlji od nepismenih novinara i nesposobnih u gradskim struktarama na dalje
A na fotografiji "biserka" koja NIJE cula da cl.47. ZOSPC-a vrijedi VEC 9 (DEVET) GODINA!!!
i naslov i cijeli članak kao da su iz zemlje zvane utopija
KADA će biciklisti plaćati silna davanja , osiguranja i registracije kao mi vozači, KADA će i njih slikati pljsčkaške kamere i slati im kazne, TADA mogu biti ravnopravni..ovako stoka ( čast izuzecima) radi samo nered i probleme... Vožnja bez svjetala,a, zaletavanja preko zebre, nema zvonce itd...
Zagreb=Peking???? kakve su to gluposti...?
Sličan je znak bio u Rakovčevoj prije godinu - dvije. No netragom je nestao. Iz moje perspektive bilo je premalo širine za sigurnu paralelnu vožnju bicikla i auta.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Znak koji je nacrtan na kolniku NIJE znak za ograničenje brzine, već znak za preporučenu brzinu. Da li postoji vertikalna signalizacija koja bi zaista ograničila brzinu na 30 km/h, iz fotografije to nije moguće vidjeti. Nadalje, u važećem Zakonu o sigurnosti prometa jasno je navedeno da se bicikli moraju kretati kolnikom uz njegov desni rub i da se ne smiju kretati jedan pored drugog ( osim kada su pod pratnjom, npr. biciklistička utrka ili bicilkijada ). Na prikazanoj fotografiji to se čak može i primjetiti - naime strelice za bicikle se NE nalaze posred vozne trake, već su pomaknute udesno ! Hoće li ovaj suživot bicikala i automobila "držati vodu - ne vjerujem, vrlo će brzo netko stradati. Komentar o realno (pre)sporim biciklima zajedno sa automobilima, kamionima i sličnim prometalima u istoj voznoj traci pokazuje loše rješenje, gotovo jednako loše kao i prijašnje rješenje sa biciklima i pješacima zajedno na nogostupu. Jedino pravo rješenje bilo bi da su izgrađene biciklističke staze, ali tada ne bi bilo parkirališta, pa Banderas ne bi mogao naplaćivati .... ponavljam, ovakvo je rješenje najgore, samo treba čekati da netko strada !!