Bandićevo pismo zahtjeva - zašto bi država Zagrepčanima kupovala tramvaje
Pet projekata gradonačelnik želi realizirati s premijerom Plenkovićem, a stručnjaci tvrde kako nema potrebe da se bilo kako pomaže najjačem i najbogatijem gradu u Hrvatskoj.
Komentari 14
čini se da će se jednino realizirati mikijeve aktivnosti i rekraacija u remetincu i to do kraja 2020 godine
Naravno kao po obicaju niti je zapoceta gradnja djecije bolnice najavljena jos 2017. niti se ista promjenilo na bolje u imunoloskom zavodu. Sto se tice ostalih navedenih projekata gradnja tramvaja i gradnja montaznih objekata pored Save su gradski a ne drzavni projekti. Besplatne knjige za skolarce su takoder smijurija koja vec godinama prolazi iako te knjige nikako ne mogu biti besplatne. Gradonacelnik je u planovima dosta skroman pa nigdje nema obnove vodovodne i kanalizacijske mreze, izgradnje takvih sustava tamo gdje ih jos nema, obnove mostova preko Save koji su u sve gorem stanju..... Moglo bi se jos puno toga nabrojiti .
Za zdravlje nacije nužno je gospodinu osigurati posebnu skrb u Big Yellow Haus na kraju Ilice.
Tko je vlasnik niskopodnih tramvaja koji prometuju po Zagrebu? Mislim da nije ni ZET, ni Grad Zagreb... Ili se krivo sjećam?
Besplatni udžbenici ?? Kakva prevara i obmana ? Tko financira te besplatne udžbenike?Otkud lova?
Ma zaboravite "projekte" koje će i dalje ostati mrtvo slovo na papiru, Bandić će napraviti još koju fontanicu i opet uludo spiskati novac !
Gradio bi tramvaj do zračne luke kao da tisuće Hrvata svaki dan lete avionima... a uostalom- Velika Gorica je grad za sebe.... zašto ne napravi tramvajsku prugu do Zaprešića, ili bar do Podsuseda? oni ne plaćaju poreze, za razliku od cigana iz Kozari puteva koji " plaćaju" ?...
Zašto bi baja iz šokačkog kraja morao plaćati izgradnju ideja iz bandićevog sna.Bandić misli da će i baja uživati u gledanju Save iz kućica iz kojih se širi "miris" nekakvih kobasa.A sigurno će baja svakodnevno koristiti tramvaj do zračne luke,aa koristit će i niskopodne tramvaje cijeli dan kako bi došao do svoje njive. Sve je to kamuflaža za prikrivanje javnosti nepoznatih financijskih gubitaka Grada Zagreba i prikrivanje zaduženosti bandićevog carstva.Zašto se ne piše i ne objavi tužno stanje ZET-a koji se sve više raspada i pitanje je vremena kada se nećemo moći voziti tramvajem nego morati pješačiti gradom.
Pa drzavna blagajna ima vise novca nego gradska a gdje je novac tu Bandinjo ruke pruza.Uzmi sine i trpaj,ko zna hoce li biti sutra.
A zašto bi država pomagala Uljaniku i 3. maju, koji su u regijama koje se busaju uspješnošću? Zašto bi država pravila monstuozno skupu cestu u Rijeci? Zato što je interes države otvaranje radnih mjesta, rast standarda, bolja gospodarska aktivnost. Zatoo što će izgradnja u članku navedenog osigurati posao za par tisuća ljudi. Problem je što to predlaže Bandić, pa i Žarko Puhovski može postati stručnjak. Da je takvo što predložila ona grdoba, bilo bi to upravo ono što zemlji treba?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Žičara? Brestovac? Remiza van Ljubljanice? Toplice u Blatu? Bolnica u Blatu,da ne nabrajam dalje.