Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
0 -1°C

U svakom dijelu svijeta listajte Večernji list uz e-novine!

Pretplatite se
  • Crni_moj:

Fizika nije nešto novo stvoreno od ljudske vrste već zbirka svih zakona u svemiru pa tako i na zemlji, koje smo do sada razumjeli. Dokle smo stigli u razumijevanju nepoznatog to nitko ne zna. Tak da čovjeku ne treba zamjeriti ako ne razumije.

• Avatar AligatorX
    AligatorX:

Austrijski fizičar i filozof Ludwig Boltzmann (tko je učio termodinamiku taj mu je i te kako poznat) ne mogavši izdržati izrugavanje kolega znanstvenika koji su u to doba bili crème de la crème znanstvene zajednice, zbog toga što je zastupao ... prikaži još! tezu o postojanju atoma, počinio je 1906.g. samoubojstvo. Lord Kelvin, isto čudo od znanstvenika svog vremena, tijekom svog inauguracijskog govora 1900.g. kada je postao predsjednik jednog možda i najznačajnijeg kluba znanstvenika tog doba u svijetu ustvrdio je kako je postao predsjednik tog kluba u trenutku kada citiram: "U fizici se više nema što novoga otkriti, ostaje samo to da se preciznije mjeri ". Ovo su samo dva primjera, a ima ih o ho ho, koja dokazuje koliko su ljudi tijekom povijesti bili umišljeni vjerujući kako su dovoljno spoznali da mogu iznositi konačne zaključke. Ovo je bilo prije malo više od 100 godina, a danas je osnova fizike ono o čemu oni nisu niti sanjali da postoji. Ne treba biti bahat, jednog dana i ova vremena i ovi znanstvenici će biti daleka prošlost i vjerojatno će se neki budući znanstvenici uz uvažavanje doprinosa bivših znanstvenika u dobroj mjeri ismijavati zatucanosti istih. Mi si umišljamo kako znamo gotovo sve, a zapravo još ništa ne znamo.

• paklarcanin:

Koji glupak je oti fizicar. Vjerovanje se i zasniva na necemu sto nemoze biti dokazano na bilo koji nacin. Vjera, vjerovanja su stvar filozofije a ne fizike.

Još iz rubrike Vijesti

frontex
ZAŠTITA GRANICA

Prvi put u svojoj povijesti Frontex prekinuo svoje operacije u jednoj europskoj zemlji, otkriveno i zašto

Prosvjedi u Nizozemskoj
STOTINE UHIĆENIH

U Nizozemskoj anti-korona prosvjedi izmiču kontroli: Zašto su baš tamo toliko brutalni?

41
KORUPCIJA U RH

U Otvorenom zaiskrilo između Grmoje i Keruma: Ma kome si ti platio gulaš u životu?

31