Zašto se Rončevića progonilo 11 godina?
Aferu Kamioni pokrenuo je, tijekom predizborne kampanje u siječnju 2005., tadašnji predsjednik države Stjepan Mesić
Komentari 32
Kad je vec rijec o Mesicu, zanima me tko je njemu i njegovoj supruzi platio put u Dohu bisnis klasom u nedjelju 20.12. Ako je to iz proracuna (a vjerojatno jest), koja je svrha tog putovanja i kakve koristi od toga ima Hrvatska?
zato nam i treba monitoring u pravosuđu.
sada bi bilo pošteno da Cvitan podnese ostavku jer je državi nanio štetu od nekoliko milijuna kuna,a Rončević neka tuži Mesića te neka ovaj umjesto države nadoknadi svu štetu Rončeviću.Mesića bi udar po novčaniku najviše bolio.
nagradno pitanje: ako je netko kriv u aferi kamioni, kako je to tvrdio mesić, a komunistički sud je oslobodio rončevića, tko bi onda mogao biti krivac?
Zbog ovoga bi trebalo pokrenuti istragu protiv onog državnog odvjetnika koji je postupak vodio kao i protiv njegovog nadređenoG Mladena Bajića. Ukoliko se pokazalo a pokazalo se da je čovjek nevin i da će sad tužit državu i dobiti odštetu te da je ovim procesom onaj koji ga je pokrenuo oštetio državni proračun onda netko treba odgovarati zbog jednog od dva razloga. 1. razlog je ukoliko državni odvjetnik i njegov nadređeni Mladen Bajić nije mogao procjeniti da će slučaj završiti neuspjehom onda je taj nesposoban i mora dobiti otkaz ili biti prebačen na neko manje složeno radno mjesti. Bajiću se to i dogodilo ali je ovaj slućaj još jedan argument zbog čega on nikako ne ispunjava kriterije potrebne za ustavnog suca. 2. razlog je da su i državni odvjetnik koji je postupak vodio i njegov nadređeni znali da će slučaj završiti neuspjehom ali su zbog "pritiska" bili prisiljeni pokrenuti postupak koji je unaprijed bio osuđen na propast ali u tom slučaju ili jedan od njih dvojice ili oboje moraju reći tko je vršio pritisak na njih bez obzira o kome se radilo (Kosor, Milanović, Mesić.....). Nakon što Rončević dobije odštetu Bajića i državnog odvjetnika koji je slučaj vodio država treba tužiti za naknadu štete za onaj iznos koji je isplaćen Rončeviću.
cvitanovo pravosudje lol
nema tu velikog misterija... Rončević je stradao jer je odabirom "krivih" kamiona izbio već ugovorenu proviziju lopovu mesiću... osveta je bila trenutna... međutim, čovjek se držao propisane procedure i nije oštetio RH što je sud i potvrdio... kako je mesić iz svego izašao "čist i pošten" to je pravo pitanje za pravosuđe i "istraživačke novinare".
Zašto se ne pokrene postupak protiv Cige Mesića, gdje je završila torba dolara kad se vraćao iz Australije.
A Mesic po obicaju "nevin" ko i u slucaju Patrije trazio zrtveno janje , zanima me hoce li i kada ce on u Remetinecki apartman ?
Pa sve troškove bi trebao platiti inicijator toga svega mesić i naravno onaj koji je pokrenio postupak cvitan.Sve dok kod nas bude suđanje iz političkih razloga,a zbog toga ne budu imali posljedica tužioci i sudstvo,nama neće ići na bolje.
Suci su odluku donijeli jednoglasno, rekao je za STA finski tužitelj Jukka Rappe. Prema optužnici, Patrijini su menadžeri preko posrednika Hansa Wolfganga Riedla i Waltera Wolfa dobili oko 1,6 milijuna eura, kojima su podmitili tadašnjeg hrvatskog predsjednika Stjepana Mesića te te direktora tvornice "Đuro Đaković" Bartola Jerkovića, piše HRT.
Sad bi Dikobraz i Cvitan trebali otpjevati istinitu priču! Rončeviću izgubljeno ne može vratiti nitko!
Pa Cvitan je pošte to se zna da on radi samo po zakonu koji mu naredi udba
Rugala se sova sjenici, što se ne istražuje koliko je novaca zamračio Mesić u aferi Patrija
Zašto, ? Mesić je tako htio, a ostalo je varijacija pravosuđa i moći"
Kratko i jasno - zato što nije član partije!
Stvari vam idu ovako.Svi proizvodjaci kamiona u Europi a to su Man,Mercedes ,Iveco,Renault,Volvo,Scania itd izlaze na raspisane medjunarodne tendere gdje pojedine tvrtke kupuju u paketima veliki broj kamiona u zamjenu za stare iz flote a tako nastupaju i drzavna minstarstva (sjetimo se samo zadnjeg paketa vozila koja je kupila vlada na celu sa premijerom Milanovicem)gdje gle cuda nitko nije postavio medijsko pitanje te progonio i razapinjao politicare pitanjima tko je dobio novac za ugovoreni paket vozila.Da se vratim temi mogu kazati da u svojim poslovnim planovima te tvornice dodjeljuju i do 3% intelektualnih usluga dileru domicilne drzave gdje se tender odrzava a u svrhu lobiranja svojih proizvoda ,ta dodjeljena provizija u njhovim drzavama podljeze poreznom rashodu i tu je sve cisto.Problem nastaje kada novci dodju na racuun dilera kamiona (a iznosi se mogu kretati u miljunima eura ovisno o vrijednosti kupljenog paketa)te da li je tu sve proslo kontrole porezne uprave i da li je bilo izvlacenja novca na nelegalan nacin.Sto se tice provizije ili dodatnog tvornickog rabata nazovimo je kako hocemo ona je sigurno isplacena.
E i to se zove pravda. Nadoknada štete , o da treba otplatiti vilu na Srebrnjaku.
Ne mozes biti janje među vukovima.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
sada bi bilo zgodno da se zamjene za mjesta, pa da stipe opiše što je sve zamračio