Iako je izgradnja zajedničkog odlagališta otpada za stanovnike Krapinsko-zagorske, Varaždinske, Međimurske i Koprivničko-križevačke županije gotova stvar budući da je novac osiguran, Zagorci, osobito oporba u Županijskoj skupštini, nisu oduševljeni predloženim rješenjem.
Nedorečenosti
- Tu ima dosta nedorečenosti, a transport otpada u Krapinsko-zagorskoj županiji nije dobro riješen. Zamislite kolike će troškove imati primjerice komunalno poduzeće \"Komunalac Konjščina\", koje će skupljati otpad u radijusu od 40 kilometara, a nakon toga će sav taj otpad voziti više od 30 kilometara u pretovarnu stanicu u Zabok da bi se tamo samo pretovario u drugi kamion i iz Zaboka odvezao u Piškornicu. Neprihvatljivo je i što u studiji nije navedena izgradnja željezničkog kolosijeka na pretovarnoj stanici u Zaboku, jer željeznički prijevoz bio bi svakako jeftiniji - izrazio je svoje bojazni oko budućeg skupljanja otpada u Zagorju HDZ-ov vijećnik u Skupštini Krapinsko-zagorske županije, Mirko Krznar. On tvrdi da će se ovime cijena odvoza smeća u ovoj županiji udvostručiti.
- Ima mnogo praktičnijih načina zbrinjavanja otpada i o svemu treba razmisliti. Na tematskoj sjednici o tom pitanju trebalo bi \"pretresti\" zbrinjavanje u Piškornici jer jeftinija rješenja postoje.
A što s ostatkom smeća?
- Nije jasno ni kamo će se odvesti oko 40 tisuća tona otpada koji će ostati nakon što se sortira - rekao je Krznar ravnatelju Piškornice Mladenu Jozinoviću, tražeći svu dokumentaciju od dana osnivanja Piškornice do danas koja je vezana uz financijske pokazatelje o do sada utrošenom novcu.
Odgovor ravnatelja Jozinovića bio je da će se financijski pokazatelji dostaviti. Iako, rekao je, ne može otkriti detalje, za odlagalište u Piškornici završena je već treća verzija idejnog projekta po kojoj je cijena odvoza za građane Krapinsko-zagorske županije niža. No nije rekao koliko. Kad je o kolosijeku riječ, on se namjerava graditi, no u ovoj studiji ga nema. Razlog tome je, prema Jozinovićevim riječima, želja da se povuče maksimalan iznos novca za projekt Piškornica. Kad bi u studiji bio kolosijek cijena odvoza bila bi manja, pa bi se time povuklo i manje novca. Za spomenutih 40 tisuća tona otpada, tvrdi, već postoji kupac, budući da je riječ o gorivom otpadu.