Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 14
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Umirovljenik Tomo Fridl ljut

Za dostavu računa bjelovarskim poštarima trebalo čak 12 dana

Tomo Fridl
Foto: Damir Spehar/PIXSELL
18.07.2014.
u 16:57

Iz Pošte uz ispriku poručili da je riječ o iznimnoj situaciji, a ne redovitoj praksi

Kako je moguće da pošiljka iz Poštanskog ureda u Bjelovaru do odredišta udaljenog manje od 500 metara putuje nevjerojatnih 12 dana? S tim pitanjem Večernjaku se obratio bjelovarski umirovljenik Tomo Fridl iznoseći neugodno iskustvo koje je doživio prethodnih dana, a za koje krivi djelatnike Hrvatske pošte.

Žigom potvrđene tvrdnje

– Evo, možete se i sami uvjeriti: račun HEP-a u poštanski ured u Bjelovaru, kako i žig potvrđuje, zaprimljen je 4. srpnja, a poštar ga je meni doma na adresu Trg hrvatskih branitelja 5 donio tek 16. srpnja – ističe Fridl pokazujući nam kuvertu kojom dokazuje svoju tvrdnju. Njegova kuća je od Pošte u Bjelovaru udaljena manje od 500 metara pa doista nije jasno zašto je poštaru trebalo čak 12 dana za dostavu. Da bjelovarskoj Pošti ažurnost baš nije jača strana, dokazuju i druge pošiljke koje je Fridl primio istog dana. Naime, tog 16. srpnja poštar mu je dostavio i račun za komunalnu naknadu Grada Bjelovara koji je u poštanskom uredu zaprimljen 10. srpnja te pošiljku iz Šibenika koja je upućena 11. srpnja. Da stvar bude gora, račun za struju Fridl je trebao podmiriti najkasnije do 15. srpnja pa, iako mu kašnjenje od jednog dana u HEP-u vjerojatno neće zamjeriti, ostaje činjenica da je za njegovo zakašnjenje odgovorna Hrvatska pošta, a ne on.

Ovo im čak i nije prvi put

U svom očitovanju na naš upit iz Korporativnih komunikacija Hrvatske pošte poručuju da je u pitanju doista njihova pogreška i zato se ispričavaju gospodinu Fridlu. Tvrde da su ovakve situacije doista iznimne i nikako ne predstavljaju pravilo u njihovu poslovanju. No njihove tvrdnje Fridl odlučno demantira. Naime, kako svjedoči, identična situacije mu se dogodila i prije nekoliko mjeseci, ali tada svoje iskustvo nije iznosio u javnost, nego se sve završilo uz ispriku Pošte. No, kako su u pošti u međuvremenu promijenili režim dostave i sada pošiljke ne dostavljaju svakog dana, boji se da bi kašnjenja mogla postati učestala i zato je odlučio iskustvo iznijeti javno i tako upozoriti na problem.

>> Nova žrtva prevare: 'Prerušio se u poštara, uzeo mobitel i više se nije javio'

Komentara 1

ZV
zeljko.visnic
16:48 23.07.2014.

a kako bi i mogli redovno dostaviti poštu kad su smanjili broj poštara,ukinuli poštanske urede,neki rade 4 sata dnevno,sve kao ušteda a kupuju skupa vozila i troše novac na koješta.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije