Za brzu prugu od Čakovca do Zagreba 400 milijuna eura, hoće li Slovenci komplicirati?
Njome će se povezati Beč sa Zagrebom i Rijekom, i to najkraćim putem, čime će se podići i konkurentnost riječke luke, kaže Radimir Čačić. Reformisti očekuju pritisak Slovenije zbog Kopra
Komentari 40
Autobusi voze sve rijede i prema Zagrebu,i najčešće skoro 2 sata!Zanimljivo i daje taj dio industrijske Hrvatske skoro pa potpuno izoliran kao da ne pripadamo ovoj državi ,
Ne zjam jesu li vodeci ljudi ove zemlje toliko napuseni ili koji....
Možete li objaviti skicu trase navedene pruge. Zanima me dionica Lepoglava - Krapina!
Ako u skoro svemu za Europom kaskamo 20 godina u željeznici zaostajemo preko 50 godina.
Nije mi jasno to forsiranje pravca Lepoglava-Krapina. Pa ta pruga nema šanse biti kraća od 100km. Puno bi logičnije bilo postojeću trasu od VŽ do Novog Marofa i dalje modernizirati, napraviti dva kolosjeka, i dalje ići nizinski uz autocestu do Zagreba gdje bi se nova trasa spojila kod Sesveta na već postojeći dupli kolosjek.
pa po tome najbolje nist graditi...zakaj bi se neko bogatil????
Gledam komentare i mogu samo primijetiti da je s jedne strane Medvednice jedna, a s južne strane druga Hrvatska... Žalosno, ali istinito!
Morti bo kaj.
Tu se može zamračiti para, zanimljiva investicija. Kradimir kaže da je dobro treba mu vjerovati.
160km/h do Zg, pa koliko onda dalje? Rjeka je Čakovčanima, ipak malo dalje od Zagreba...
Pažnja Varaždinski ljudi tu imaju svoje prste bitti če krađe i poskupljenja dok se oni ne namire .Jeli netko izračunao koliko se Hrvata nalazi u vlaku svaki dan ako godišnji prevoz je 20 miliona putnika . Što bi značilo Hrvati značilo Hrvati se samo vozaju i sjede u kafeterijama haahahahahah. 400 miliona €ura ali će se neki OMRSITI BRK naročito ŽUPANI i GRADO NAČELNICI več su počeli kupovati zemljišta da mogu to poslije dobro od DRŽAVE unovčiti hahaahahahahah
Naravno da će SLO podmetati nogu, to uopće nije upitno
Jedan Cacicev ili Posavcev glas vrijedi koliko , svi Slavonski zastupnici u saboru , pruga Budimpesta Rijeka treba biti prioritetet , Deutscehe bahn je vlasnik luke Koper , nama ostaje Madzarska Slovacka da ih preusmjerimo na Rijeku , racunat naa putnicki prijevoz u Hrvatskoj koja demografski nestaje , i ulagati u skupe vlakove , kad ljudi kupuju elektricna auta , Hibride male potrosnje a u buducnosti i dronove , te druge vrste prijevoza , je bacanje novca , gdje ce se naravno drug Cacic dobro naplatit , kao i uvijek
to je super samo dok posrednici se umijesaju biti ce od toga kao i od grada bjelovara kanalizacija trebamo podmititi razne velike firme sa 10 kuna u dzepu koji se kandidiraju za milijunske poslove prave cirkus od poslova svuda i i to im se dozvoli
Novinaru Beti, pogledaj kartu: dio pruge Beč - Zagreb mora proći kroz Sloveniju ili okolo, kroz Madžarsku! Kako Će Čačić zamračiti te dionice??? Normalno da se Slovenci neće složiti.
Kasnite😆
da i tom ce se vizionarskom prugom previziti desetak putnika dnevno..i nesto krumpira iz belice...
Bravo HDZ. LNG sutra dolazi u Hrvatsku, Pelješki most uskoro gotov, itd. Bravo Plenki
Hvale vrijedna inicijativa i nadam se da će proći zahtjev za EU sredstva. Onaj ko je imao prilike koristit zapadno europske željeznice znat će o kakvoj se razlici radi kad se usporede s našima. Vlak je nakon broda,najjeftniji obil prijevoza i ekološki puno prihvatljiviji od kamiona. Jedini problem ovdje je što se s tim kasni nekoliko desetaka godina.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Projekt OK. Ali čemu odmah uvjeti prema Vladi ?