Užas na A1, umrle 2 žene i 2 muškarca: 'Na kombiju nam je puknuo remen, stao je i tad je naletio šleper'
Ozlijeđene ljude je obrađivala hitna pomoć, a neki od njih su bili u relativno prisebnom stanju da su mogli razgovarati i reći što se dogodilo. Sve ih je odvezla hitna pomoć
Komentari 45
Poznavajući kulturu vožnje kod nas kad čekam na semaforu da pješke prodjem, maknem se metar dva od ceste, vjerovatno bi na autocesti bio iza one ograde koja štiti od životinja
Prokleti mobitel!
Trokut ne iza vozila vec 50 m iza vozila !
Ili je zaspao ili je gledao u mobitel
Pa di je gledao kamiondžija??
Na autoputu ako staneš u zaustavnu traku, bježi iz vozila čim prije jer je velika vjerojatnost da će se neki retard zabiti u tvoje zaustavljeno vozilo.
pa promjeni remen vlasniče jednom u 10 god!!! jeli ti ovako jeftinije? a ovaj iz kamiona je ili tipkao poruke ili zaspao
Mobitel
Nesreće su posljedice mnogobrojnih propusta. Ne bih sad isticao propuste vozača kamiona, da li je vozač tipkao po mobitelu ili bio preumoran, već istaknuo bih propuste autoškola i policije, što je po meni puno važnije. Zašto autoškole? Zato što u u svom programu obuke nigdje ne daju savjete ili preporuke kako se ponašati na autocesti u slučaju kvara vozila. Pročitajte njihove skripte i sami se uvjerite u rečene nedostatke! Kako onda očekivati od vozača da se ponašaju u skladu sa rizicima vožnje na autocestama? Zašto je policija odgovorna? Zato što donosi Zakone o sigurnosti prometa u kojima nikad nije obvezivala vozače i ostale sudionike da u slučaju kvara vozila iziđe iz vozila i udalji se do kraja zaštitne žičane ograde na autocesti! Da su autoškole ili policija to uvrstile u svoje programe, vjerujem da ovakvih posljedica nesreća ne bi bilo. Ima još puno toga što u sustavu ne štima i nedostaje ali sad nije vrijeme da o tome pišem....možda nekom drugom prilikom.
ala Stričak u onom tunelu kada su poginule dvije žene i mala djeca...ili je kamionđija zaspao ili se dopisivao sa nekim na mobitelu..tu ne pomažu ni žmigavci,ni reflektirajući preslik,ni trokut 50 m iza kombija već samo prokleto održavanje kombija!!..fučkaš ti to da ti pukne remen (i to još na autoputu), a ideš na put duži od preko 100 km!!..kakvo je to bilo održavanje motora kombija??..očigledno smrtonosno održavanje motora kombija
U svabiji je obavezno zaustavljanje u zaustavnoj traci, upaljena sva 4 zmigavca , postavljanje trokuta bar 30 m iza vozila i stajanje izvan vozila iza zastitne bankine sa reflektujucim prslukoma na sebi i svi to postuju. Svi putnici su trebali napustit vozilo i stajat sa druge strane bankine.
Dobro kako naletiš u punoj brzini na vozilo parkirano u zaustavnoj traci? A svašta...
Kod nas ima ih pola koji ne znaju vozit auto polgfali u malim mjestima pa kad odu u vece sredine ili druge velike zemlje strava.Nemaju kulturu nece da puste samo pravo gledaju pravi konji..Ovdje u Mosjvi tj Rusiji udaris li pjesaka na cesti a popio si imas 13 godina zatvora nema suda tu puno .Odmah te vode pa izvoli
Je
kriv vlasnik kombija koji je kupljen za 5000.kn ..,nije ni servis osnovni napravio...
Onaj balavac je za prebrzu vožnju gradom i dva smrtna slučaj dobio 4,5 godine. Po tome ovaj ne bi trebao dobiti više od 2 godine uvjetno.
kombi tradicionalno tehnički polusipravan sa zadnjim serrvisom prije 15 godina. tužit vlasnika kombija
putnici u kombiju ko krumpriri - svi nevezani.
šeleper je izbjegavao srnu na AC
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ljudi moji ovo neka nam bude svima opomena, ako vam se pokvari automobil na autoputu, obavjestite policiju ili hac, upalite žmigavce, stavite trokut iza vozila ,obucite reflektirajući prsluk i izađite iz vozila i stanite uz zastitnu ogradu i čekajte pomoć.