U naletu vlaka u Zaprešiću dvije osobe smrtno stradale
Za sada je samo poznato da dvije poginule osobe nisu bile u automobilu
Komentari 53
Ljudi su postali svjesni svojih prava i ako takvi misle da mogu što hoće. Kada im se kaže da uz prava idu i obaveze odmah revolucija. Obaveza je sama po sebi poštivanje prometnih znakova, starijih i nemoćnih itd. Kod nass se obaveze poštuju samo ako netko grubom silom primora pojedinca da ju poštuje.
Nije vlak naletio, jer vlak ne može skrenuti ili se izmaknuti, auto je podletio. Zašto je podletio? Zato što je opet netko za volanom bio bahat, glup, pijan, neodgovoran itd............... izaberi nešto, ne možeš pogriješiti.
Kazniti nesavjesno divljanje po pruzi vlakovodje, koliko KS ima samo taj vlak??
spusti_loptu: Očevid nesreće će proglasiti vlakovođu i strojovođu krivima za sudar, a obdukcija ministra zdravstva će vam bez problema dokazati da je smrt nastala prestankom rada srca, što je dokaz srčane mane __ Ako ne vjerujete pitajte olega butkovića, kažu da je on ministar za promet, znači odgovoran za željezničke tračnice koje dopuštaju skretanje vlaka i namjerno naletavanje na ljude u blizini tračnica __ ministar unutrašnjih poslova možda dokaže i da mrtvi nisu imali mozak u glavi kod očevida , što je potpuno moguće zbog siline udarca __ Advokati mrtvih pak mogu u ime obitelji dobiti parnicu, jer je vlak kasnio, a mrtvi su pretpostavljali da je davno prošao tom dionicom pa bezbrižno hodali "rubom" pruge
Kako je krenulo u ovoj zemlji neće imati tko dočekati Novu godinu.
DOBARDAN: I država je kriva što ljudi dobivaju trčkalicu zbog lošeg uvoznog grožđa.
Za Boga miloga šta se to događa zadnje vrijeme na cestama? Dan ne prođe bez ovakovih vijesti, šta su ljudi počeli gubiti koncentraciju, što zbog alkohola, umora, bahatosti? Gine se da nije za vjerovati, stani, odmori, odpuhni, ako si popio uzmi taxi, čemu srljanje sa smrtnim posljedicama, komu?
Autor Ivana Jakelić - U naletu vlaka ::: Stvarno??? __ Niti nakon završene osnovne škole niste u stanju shvatiti što je vlak i njegov način kretanja??? __ Pa tko vam je poklonio svjedodžbu da ste uspješno završili osnovnoškolsko obrazovanje, taj se stvarno mora sramiti, a sramiti se mora i ona osoba koja je dopustila takvim učiteljima da uopće imaju odobrenje izdavanja svjedodžbi očito neobrazovanim osobama. __ Sramota za Hrvatsku i "večernji list" što i dalje, nakon 28 godina "samostalnosti" i višekratnih poklanjanja knjižica o pravopisu i gramatici i dalje zapošljava neuke da im pišu novinske članke. __ "Znam, Znam", "crna kronika" je "dječji vrtić" u koje urednici "trpaju" "novinare" koji su tek počeli objavlivati događaje po Hrvatskoj. __ Ali, "u ime Boga", dajte ih barem prije potpisivanja članka obrazujte u osnovnim pojmovima kretanja vozila u prometu, kad to nisu shvatili u osnovnoj školi i tijekom obilaženja raznoraznih obrazovnih ustanova do, a možda i nakon, punoljetnosti. __ Ovako vas sramote već "prvim" neukim naslovom __ Naravno, ako su sami izabrali toliko neuk i neobrazovan početak naslova __ I to ne "daleko od očiju", skriveno u rubrici "Više rubrika" nego odmah - prvo što nam "lupi u oči" kad otvorim "vecernji.hr
Zagy154: ajde ponovo pročitaj pa trkeljaj,nije bilo auta,radi se o pješacima ::: Iii??? __ Kakve veze to ima s naletom vlaka??? __ Ajde nam objasnite na koji način vlak naleti na bilo što, ako nije unutar granica njegove visine i širine??? __ Dajte ponovo pročitajte naslov pa ne trkeljajte __ Objasnite nam na koji način je vlak naletio na pješake koji su pješačili daleko od pruge po pješakom nogostupu širokom 1,60m??? __ Objasnite nam i kako vlak može naletjeti na vozilo koje je zaustavljeno pet metara (5m) od pruge prilikom prolaska vlaka???
auto je upravljano nedozvoljenim propisima vožnje, zbog čega će je vlak uništio auto i 2 osobe ubio, zbog čega vlakovđa nije kriv, već onaj tko je, dok prometuje vlak, nepropisno upravljao vozilom.
spusti_loptu: Očevid nesreće će proglasiti vlakovođu i strojovođu krivima za sudar, a obdukcija ministra zdravstva će vam bez problema dokazati da je smrt nastala prestankom rada srca, što je dokaz srčane mane __ Ako ne vjerujete pitajte olega butkovića, kažu da je on ministar za promet, znači odgovoran za željezničke tračnice koje dopuštaju skretanje vlaka i namjerno naletavanje na ljude u blizini tračnica __ ministar unutrašnjih poslova možda dokaže i da mrtvi nisu imali mozak u glavi kod očevida , što je potpuno moguće zbog siline udarca __ Advokati mrtvih pak mogu u ime obitelji dobiti parnicu, jer je vlak kasnio, a mrtvi su pretpostavljali da je davno prošao tom dionicom pa bezbrižno hodali "rubom" pruge
Opet Zaprešić, to se nadvili neki crni oblaci nad grad!
Ma koliko ja usporio, vlak može naletjeti na predmet isključivo kad je vlak u kretanju, a predmet unutar "gabarita" vlaka. __ Pitanje načina dolaska predmeta pred vlak u pokretu je nešto potpuno drugo od posljedica koje nastaju nakon dodira ta dva predmeta zbog kretanja jednog ili oba na istom mejstu u isto vrijeme. __ Da predmet nije na "putanji" vlaka u kretanju ne bi došlo do dodira __ Da je predmet na "putanji" vlaka dovoljno vidljiv i dovoljno udaljen isto ne bi došlo do kontakta, u što se pak uvijek umiješa i Newton sa svojim zakonom gibanja tijela
Budući u Hrvatzskoj pravda nije jednaka kao i pravo, obitlji mogu bez problema dobiti parnicu zbog kašnjenja vlaka __ A to pak ne uključuje vozača vlakada je kriv za nesreću __ Izravni krivci za nesreću na željezničkim prugama su ministar i država koji nisu osigurali točnost vlakova pa ljudi uz željeznčku prugu ne znaju vozi li vlak prema redu vožnje ili kasni pa se kreću po pruzi neoprezno, vjerujući da je vlak prošao na vrijeme. __ A po pruzi neće hodati netko tko ne pozna raspored vožnje vlakova. __ Sad je samo pitanje: tko ima više novaca i strpljenja dokazati točnost vlaka na tom mjestu u to vrijeme kako bi dokazao da ministar i država nisu krivi. __ Pogotovo kad je poznato koliko vlakovi u Hrvatskoj kasne - i po više sati, ne samo minuta. __ Upozorenje da je po pruzi zabranjeno hodati je licemjerno otklanjanje krivnje za netočno pridržavanje voznog reda vlakova. __ Kao i nepostavljanje rampi na svakom prijelazu, jer jedna rampa košta s PDV-om 16.000 kuna, a dokazano ih vozači vakova mogu uključiti i spustiti putem signala s "aplikacija" na prenosnim brzoglasima, jer su u stalnoj bežičnoj komunikaciji s upraviteljima vlakova na svim željezničkim postajama i kolodvorima kroz i prema kojima voze. __ Pitanje je kome je u intersu ubijati Hrvatice i Hrvate u Hrvatskoj u 21. stoljeću??? __ Kome je u intersu držati Hrvbate i Hrvatice u državi s nesigurnim prometom?
can.do: Vlak je neživi predmet pa nikako ne može letjeti. __ Ljudi su ti koji su podletjeli pod vlak, stajali na mjestu ili se bacili pred vlak. __ Da bi vlak na nešto naletio prvo bi to nešto morao vidjeti i namjerno se zabiti u to nešto. __ A malo prije 22 sata na pruzi vozač vlaka jednostavno ne može vidjeti predmete na pruzi koji su namjerno tamni ispred vlaka. __ Uobičajeno je ujedno i neuko i neukusno i pokvareno od onog tko tu riječ koristi kod nesreće s ljudima. __ To uvijek predrasudom okrivljuje onog tko je upravljao vlakom ili tramvajom, ma gdje bili. __ Točnije je uvijek napisati podletio pod vlak/tramvaj, jer fizika koju učimo u osnovnoj školi jednostavno dokazuje da neživi predmet ne može skrenuti sa svoje putanje ako je postavljen na tračnice, dok svaki živi predmet može izbjeći vlak/tramvaj ma gdje se nalazio, pješačio ili vozio bilo kakvo drugo vozilo koje nije postavljeno na tračnice. __ Jedino možemo pisati i govoriti da je vlak/tramvaj naletio na drugi vlak/tramvaj koji je stajao ispreds njega. __ Jendostavno nema opravdanja niti prema Hrvatskom jeziku i govoru, pogotovo nakon što smo 28 godina "svoji na svojem" i nakon što je "večernji list", a i "jutarnji list", poklanjao nekoliko puta knjižice o pravopisu i gramatici hrvatskog jezika. __ Ovako kako vi objašnjavate samo dokazuje ispranost mozga komunističkim načinom razmišljanja, što komunisitčkim, čisto partizansko-srpskim uništavanjem ljepote raznolikosti hrvatskog jezika i govora. __ Treba vas žaliti
Možemo se samo baviti špekulacijama kao i ovaj novinar gore koji nije u stanju sa lica mjesta izvještavati kao da se radi o nekoj ogromnoj zemlji gdje danima traje dok se stigne
Miro: __ nepropisno upravljati vlakom možemo mi, koji nismo učili kako pokrenuti željezničko vozilo, ali vozači vlaka/tramvaja to nikad i nigdje neće napraviti u mirnodopsko vrijeme, jer to nisu "takve osobe". __ Jednostavno zato što su oni ti koji prvi nastradaju u sudaru, bilo fizički, bilo psihički. __ Ma koliko se srdio na vozače tramvaja, nikad ih neću osuđivati kad nekog pregaze zbog njegovog nemara i podlijetanja pod tramvaj. __ Vozači vlakova su potpuno isključeni iz sustava krivnje, jer kad vlak krene nemaju kontrolu nad kretanjem sve dok ne stane, bilo samovoljno bilo uključivanjem svih vrsta kočnica. __ A neuki i neobrazovani novinari uporno pišu naslove i tekstove kao da je vozač vlaka/tramvaja imao bilo kave mogućnosti izbjegavanja sudara s predmetom koji je ispred njegogog vozila. __ I to je ostavština jugokomunističkošumskopartizanskog načina razmišljanja i učenja djece prošlih vremena. __ Živio sam pored pruge i vidio cjelovitu anatomiju čovjeka razvučenu pored tračnica i znam kako izgleda lice vozača koji je lustrirao homosapiensa do u detalje jasno vidljivo ne želeći to. __ Naslov pak osuđuje vlak, a ne neoprezne koji su skrivili i ovaj novinarski članak i moj/naše komentare. __ A kad je vlak/tramvaj u pitanju krivi su isključivo oni koji su "izvukli kraći kraj".
Bože sačuvaj pa stvarno....gdje je kraj.???Ono što nas je ostalo ili bolje rečeno što nije raseljeno po Švedskoj ,Irskoj ,Njemačkoj to ģine svaki dan ...Tuga i jad i ništa više.😭
Sad sam saznaio na 24h o kome je rijec..Covjeka sam imao na fb nesto smo se par puta o psima i zivotu dopisivali..Definitivno nije bio idiot ni debill.Strasno...Povrh svega lega nekidan skoci za psom i Utopi se..jebote... ;(
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Pod HITNO.HR postroziti zakone i kazne za neodgovorne! I umjesto slikovnice sa dvoje tateka uvesti ove sa prometnom kulturom.