Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 8
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PREPORUČAJU PRIJAVU NA DALJINU

Triglav izdao upute o prijavi šteta, uzimaju se u obzir i kasnije prijave

Foto: Emica Elvedji/PIXSELL
1/3
14.01.2021.
u 12:01

Unatoč činjenici da se štetan događaj treba prijaviti što prije, instruktivan rok u uvjetima osiguranja je tri dana

Triglav osiguranje savjetuje osiguranicima da u slučaju prirodnih nepogoda najprije zaštite sigurnost i zdravlje sebe i svojih najbližih, a da se tek onda posvete sprječavanju daljnje štete i prijavi štete osiguravajućem društvu, pri čemu sugeriraju da se odštetni zahtjevi podnose na daljinu.

"Nakon što se uvjerite da vam sigurnost nije ugrožena boravkom na potresom pogođenom području, tek onda se posvetite sprječavanju daljnje štete i prijavi štete osiguravajućem društvu. Oštećenicima preporučamo da odštetne zahtjeve podnose na daljinu, a odštetne zahtjeve ćemo obraditi bez obzira na datum prijave", ističu iz Triglav osiguranja u četvrtak u priopćenju.

Triglav osiguranje zato osiguranicima koji su pretrpjeli štetu u nedavnom potresu s epicentrom kod Petrinje savjetuje da u slučaju prirodnih nepogoda postupaju u skladu sa sljedećim koracima - neka najprije osiguraju ljudske živote, neka spriječe daljnju štetu.

Ako je moguće, neka naprave nekoliko fotografija nastale štete, zatim provjere pokriće u policama osiguranja i prijave štetu, te naposljetku, ako je situacija sigurna, mogu započeti s popravkom, a i pobrinuti se da se dokazi sačuvaju do dolaska procjenitelja osiguravajućeg društva.

Osiguranici Triglav osiguranja Zagreb koji su zbog potresa pretrpjeli štetu na nekretninama, automobilima i ostaloj imovini mogu je prijaviti elektronskom poštom ili pozivom na broj telefona 0800 20 20 80. 

Oštećene osobe koje zbog trenutačnih okolnosti možda nemaju pristup tehnološkim uređajima ili ne žele koristiti prijavu na daljinu za pomoć se mogu obratiti i svojem zastupniku u osiguranju i poslovnicama Triglav osiguranja, navodi se u priopćenju.

Unatoč činjenici da se štetan događaj treba prijaviti što prije, instruktivan rok u uvjetima osiguranja je tri dana. 

"Ključno je da se osiguranici najprije pobrinu da zaštite sigurnost i zdravlje sebe i svojih najbližh. S obzirom na trenutačnu situaciju uzet ćemo u obzir i kasnije prijave. Prijavom na daljinu, na načine koji su im na raspolaganju, strankama želimo olakšati postupak prijave. Naime, takva vrsta prijave im omogućava da izbjegnu dolazak u poslovnicu i uštede si vrijeme. Istodobno na taj način izbjegavaju rizik širenja zaraze koronavirusom« nakon događaja", rekao je izjavio je predsjednik Uprave Triglav osiguranja Marin Matijaca u izjavi koja se prenosi u priopćenju.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije