Snimanje registracija, GPS naplata ili ENC kilometraža, koji će način naplate cestarina pobijediti?
Konzultanti će sljedeće godine predložiti novi sustav naplate. HAC nudi poticajne otpremnine, do kraja 2022. odlazi još 500 radnika
Komentari 27
Opet se izmišlja topla voda svud oko nas vinjete i prihodi odlično jedino naši mudrijaši fantaziraju Vinjete za nas godišnje naplatit na tehničkom a ostali nek kupuju i to je to........pametnom dosta
Gps u moj auto neće ići... Radije idem starom cestom na more
Lopovcine i nesposobnjakovici napravili pet milijardi gubitaka i sada ce naplacivati po kilometru , sto ce nas kostati ko Svetog Petra maslo.Kroz Madarsku za 11 Eura vozis se deset dana a po sustavu koji pripremaju nasi kleptomani za deset danaa trebat ce nam 500 eura.
zasto ne vinjeta?
Blaganjici na naplatama cestarine imaju dobru plaću (oko 1000 €)pa nitko neželi dati otkaz .
Imali 40,6 milijuna vozila a uprihodili nešto više od 2 milijarde kuna...A da je na tih 40 milijuna vozila svatko platio vinjetu 200kn, bilo bi 8 milijardi kuna. Ok, jednom kad imaš vinjetu onda te se ne broji svaki puta kad dođeš opet na autocestu, ali ovi turisti ionako dođu samo jednom u HR, i prihod s vinjetama bi bio u najmanju ruku isti (2 milijarde), ako ne i veći. A troškovi daleeeeko manji.....
Banda ! Doci ce i tome kraj .
Koja se lova samo tu vrti.
Poticajne otpremnine??? Ne mogu vjerovati. Pa ovi na vlasti se trude upropastiti ovu zemlju do kraja!
Vinjete navodno nisu u igri jer se EU distancira od tog modela i ide na naplatu po pređenom kilometru... Što je u principu opet isti vrag kao ova cestarina, samo ti automatski skine lovu s kartice i ne stvara gužve na naplatnim kućicama (doduše, ne znam kako bi to bilo s turistima, vjerojatno bi se negdje morali registrirati na nekom webu da bi vozili po nekoj državi). E sad, ono što je u našoj državi nažalost izvjesno, budući da svi samo gledaju kako ljudima uzeti novce, jest da bi se brze ceste i obilaznice također stavile pod takvu naplatu, što bi velikom broju ljudi izbilo veliku količinu kuna iz novčanika...
Izgradnja autocesta u Hrvatskoj je najbolji i jedini isplativi državni projekt u samostalnoj državi. Treba nastaviti gradnju do Dubrovnika hrvatskim teritorijem i spojiti se preko Žute Lokve. Ne treba forsirati Vc jer time financiramo konkurenciju iz neprijateljske države mudžahedina.
Kako se vinjete isplate Madarima,Slovencima,Austriancima samo nasim kleptomanima ne.Vracala se braca sa godisnjeg da kradu na naplatnim kucicama ,bando komunisticka treba vam uvesti smrtnu kaznu.
elektronska vinjeta
Odustajem uz GPS od AC...Opet bih morao svaki put razmišljati koliko me to košta. Uz vinjetu bi više koristio, jednom platiš i bez brige se voziš. Ovako, stalno računanje i odustajanje od vožnje AC. Ali, boli njih briga, oni se voze besplatno...
Koliko voziš toliko platiš, znači naplata po kilometru. E sad, po kojoj cijeni. Za špicu sezone treba odrediti poštenu cijenu a u pred i posezoni trebalo bi ići s većim popustima, a jesen i zimu s minimalno 50% popusta. Osim toga nije svejedno vozite li do Zagreba iz Rijeke ili Dubrovnika. Znači dodatni popust na duže rute ili nagradni kilometri.
Poštena udružena organizacija.
Novinar, svaka čast na izboru ne postojeće riječi "Sezonalnost"! Di si ti diplomu kupio?
..... koridor Vc već odavno ---- ne postoji .... Citat: "Novi sustav naplate cestarine bit će prema prijeđenom kilometru, beskontaktan i bez zaustavljanja. Jedan od izglednijih modela jest da se kamerama snimaju registracijske oznake, a zatim se putem GPS-a ilii ENC-a obračunava prijeđena kilometraža i naplaćuje cestarina." U slučaju snimanja i ocr-iranja reg. oznaka apsolutno je nepotreban "obračun km" putem gps-a ili enc-a!!! No, važno je nešto - treće: .... kako će se plaćati? O tomu u člančiću niti riječi. Ako je i od španjolskih konzultanata - previše je.
Opet se izmišlja topla voda svud oko nas vinjete i prihodi odlično jedino naši mudrijaši fantaziraju Vinjete za nas godišnje naplatit na tehničkom a ostali nek kupuju i to je to........pametnom dosta
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Treba nastaviti gradnju autoceste dalje od Križišća prema Žutoj lokvi da se rastereti jadranska magistrala