Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 42
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
TAJNI GOSTI
Povratak na članak

Smiješi se samo polovica turističkih radnika, 16% kaže: Dođite nam opet

Zahvalu na posjetu čuli su u “slabih” 54 posto slučajeva

Komentari 4

SA
samoborka
18:06 15.01.2015.

Ono sto mene is..izdi u nasim restoranima su zamasceni i ocerupani jelovnici te masne i prljave posudice za sol, papar i ulje. Takodjer me gadno zivciraju cjenici s gramatickim pogreskama te krivo napisani nazivi pica i jela stranih naziva! Nedavno sam sjela u restoran u centru Opatije. Dodje mi namrgodjen konobar i donese mi na stol bocu kecapa ciji je vrh bio pun skorenog kecapa! Fuj!!!! I to u Opatiji, gradu koji ima i zeli imati status gospodskog, uredjenog, elegantnog turistickog mjesta! Nedopustivo! I da...osmijeh, osmijeh, osmijeh! Nasi ugostitelji i narod kronicno boluje od mrgodnosti. Zapamtite, osmijeh nije stvar srece, nego profesionalnosti i pristojnosti!!!

VL
Avatar IstinaHurts
IstinaHurts
18:37 15.01.2015.

ovo su još frizirani podaci, mislim da je stanje ljubaznosti puno gore na ovim nesretnim prostorima. najbolji mi je bio reader's digest prije par godina kada su počeli izlaziti, proveli su test "ljubaznosti" u hrvatskoj a testirali su tako da su prosipali papire na ulici i gledali tko će pomoć pokupit. kao prodavačice koje ne znaju reći dobar dan, izvolite i hvala, do viđenja - to nije bitno i to se ne računa za neki test ljubaznosti

VL
ZO
zoom
00:27 16.01.2015.

Ljudi dragi..nemojte biti toliko subjektivni..da li ste Vi svijesni u kojim uvijetima Ti ljudi rade,za koga,na što ih se sve prisiljava i sve to za nikakav novac,s obzirom da rade po 12 i više sati bez slobodnog dana u sezoni..čisti robovlasnićki odnos..no nažalost iz Vašega kuta totalno subjektivan...ja sam cijeli život u toj branshi i apsolutno imam realnu sliku o svemu...naravno da postoje izuzetci,no nemojmo se čuditi kad se time poslom bavi apsolutno svatko,kada se u sezoni sjati cijela Bosna,kada nam je svaki drugi lokal Albanski(bez uvrede ikome)..generalno gledajući..osmjeh,kvalitetu i uslugu ćete dobiti u skladu s time

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.