Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 0
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PROMO

Prva pokretom upravljana interaktivna termalna kampanja

Prva pokretom upravljana interaktivna termalna kampanja
Foto: Promo
1/3
18.01.2021.
u 14:00

BAYER grupa, MediaCom Hrvatska i Go2digital kreirali su prvu pokretom upravljanu interaktivnu kampanju za mjerenje temperature. Glavni lik kampanje je bio vitez Aspi  – strah i trepet za viruse gripe i prehlade.

Aspi je poznat kao „ubojica“ povišene tjelesne temperature i glavobolje. Prijatelji ga poznaju po simpatičnom nosu, engleskom stilu humora i glasnom pjevanju. Njegovi neprijatelji virusi, poznaju ga po njegovoj upornosti i neustrašivosti.

Za potrebe lansiranja nove kampanje omogućili smo prolaznicima da izmjere temperaturu, beskontaktno i precizno, na različitim lokacijama u shopping centrima.

Foto: Arena Hospitality Group

Kao rješenje odabrali smo povezivanje termalne kamere i mehanike prepoznavanja pokreta za pokretanje videa na digitalnim citylightima. Mjerenje je pokrenuto više tisuća puta u periodu kampanje.

Aplikacijom se upravljalo pokretom preko napredne tehnologije uz pomoć termalne kamere koja prepoznaje pokret i pokazuje termalnu sliku u „live streamu“.

„Contactless“ mehanika se temelji na „motion control“ tehnologiji, gdje prolaznici pokretom ruke upravljaju sadržajem na ekranu bez dodirivanja uređaja. Na sreću nitko nije imao temperaturu.

Više o Go2Digitalu na www.go2digital.hr

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije