Pruga do Josipovca, stiže i 30 niskopodnih tramvaja
Zapisano je to u Planu modernizacije gradskog prijevoza vrijednom 100 milijuna eura, a 85% iznosa očekuje se iz EU fondova
Komentari 3
VL
Ovisi o kakvom presijecanju se radi. Ako tramvajska pruga presijeca jednu prometnu željezničku prugu, onda je to sigurno rizik, ali ako presijeca neki industrijski kolosijek po kojem vlak prolazi svaka par danam, onda to nije rizik. A i Osijek i njegovi stanovnici će time puno dobiti. Dakle: palac gore!
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Odluka da se tramvajska i željeznička pruga presijecaju na istoj razini je veliki rizik u prometu i mogući razlog masovne pogibije u sudaru vlaka i tramvaja. Mijenjati zakon kojim se tako nešto onemogućuje jer je to presijecanje na istoj razini iz sigurnosnih razloga stvarno opasno je suludo. Treba napraviti novi projekt, ovo nema smisla.