Prometni stručnjak o nesreći na A1: Uzrok je izvjestan. Kako ih kontrolirati? Uvedite ove mjere
Najveći problem hrvatskog gospodarskog prometa, kojeg generiraju i vozači iz ostalih europskih zemalja, posebice iz središnjeg i istočnog dijela, je težak umor vozača, posljedica rada službenog posla i paralelno jednog ili više neslužbeno (na crno), naglašava prometni stručnjak Željko Marušić
Komentari 42
Pa kamion mora obavezno imati tahograf na kojem se vidi povijest putovanja. Sumnjam da je "prometni stručnjak" i još tome zračnog prometa imao uvida u njega tako da je ovaj članak čisto laprdanje.
Najjaci su mi ti prometni strucnjaci koji 5h nakon nesrece odmah znaju sta je uzrok, a da nisu ni bili na mjestu dogadjaja. Ali to ih ne sprjecava da odmah donose neke debilne prijedloge itd. ( inace sam dipl. ing. prometa, cestovni smjer, koji je fakultet zavrsio redovno i u roku )
Opet Marušić.......🤦
Ništa Marušiću,najbolje ih odmah na ulazu u RH na granici zadržati 8 sati na obaveznom odmoru!
Po Marušiću uvesti nacionalni elektronički registar svih vozača prometa. Nezgodu mogu prouzročiti i vozači koji nisu naši državljani. Šta onda znači taj registar.
Prometni stručnjak.Ma dajte najte.
Većinu prometa roba trebalo bi prebaciti na željeznicu, pogotovo kad je riječ o većim udaljenostima. Kamioni bi trebali služiti samo za prijevoz robe na kratkim udaljenostima i do odredišta koje nemaju željezničku povezanost.
Ne slušajte "prometne stručnjake". Treba poslušati nas koji smo u životu odvozili više od milijun kilometara. U ovoj nesreći nitko ne bi stradao da su vozač kombija i putnici smjesta napustili vozilo i da su u trenutku naleta sjedili izvan asfalta.
.... odavno su hrvati zasićeni pseudostručnim "mišljkenjima i komentarima" gosp. maruđića, strojarskog inženjera i doktora, izgubljenog u prometnoj psihopatologiji ... ali --- to je izbor - novinara ...
imamo problem sa profi vozačima a kako je to tek sa onima koji nisu profesionalni vozači a voze taxi i dostavna vozila po 12 i više sati dnevno ... nema tahografa , nema kontrole i onda se svi čude kakoo nam se dešavaju nesreće...
Loša vidljivost na tome dijelu ceste jutros je definitivno isključena.
Ovaj Marušić je prejak stručnjak.Nedavno je izjavio nakon nesreće u Udbini da bi sva službena vozila trebala imati sustav autonomnog kočenja.Zamislite koliko nas bi onda država koštala!?
Kontrola radnog vremena ,krvi i telefona brzine i onda se moze zakljuciti staje uzrok jedno od navedenog je sigurno
Još jedan biser Marušićev, od kuće riješio slučaj
Marušiću prometni stručnjače, ajde ti napravi jednu godišnju pauzu, pa prestani laprdati svoje idiotarije. Hvala lijepa.
Evo razloga zašto nas sve treba "čipirati".
Policija sve zna ali ne djeluje, pogoduje vlasnicima i dopusta da vozaci krse pravila i vize umorni i neispavani a onda se čude posljedicama, ako neces tako radit onda ti daju otkaz. Zbog toga i ne radim vise u Hr
Marušiću,..tempomat na 88 km/h? Ajde vozi 100 na sat pa da vidimo koliko kamiona će se "vući" iza tebe! Oni po zaobilaznicama ne voze ispod 90!
Za saobracjanu nesrecu,postoji mnogo subjekata,ali glavni subjekt i akter je vozac vozila,bili teretno,putnicko,osobno...kultura nasi vozaca je jos na Ruskom ili Irackom nivou,stani te pored ceste,ili auto-ceste,pa obratite ozbilnu paznju na vozila,od stotinu vozila,u njih 95 vozac je na mobitelu(sms,ili prica) drugi uzrok kod vozaca,je obavezno preticanje,znaci ja vozim osbnim automobilom 50-60-80,zasvisi od ogranicenja,iza mene,automobili,kombi,busevi,kamioni,uporno naginju u lijevo,i pod svku cjenu zeli pretjeci i naprimjer mene i moj automobil,trece,od tih naprimjer 100 vozila.sigurno 80% tehnicki neispravno,vozaci umorni,pijani,i mnogi od njih pod opijatioma......
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Živio sam skoro 50 godina u Njemačkoj. Pravilo je: kad vozilo moraš zaustaviti na zaustavnoj traci, odmah bježi iz njega i pređi iza zaštitne ograde kolnika.