Pitao za smjer, ali skrenuo krivo i poginuo u frontalnom sudaru
Dva Belgijca i jedan Crnogorac zadržani su u Općoj bolnici Sisak s lakšim tjelesnim ozljedama.
Komentari 39
@ultima je napisao: možda bi ovi u Mecedesu vidjeli da im cesta nije slobodna za preticanje. ----------------------------------- ultima ova tvoja rečenica graniči s debilizmom,ono o dvosmjernom traku koji je u stvari jednosmjeran ali u dvije trake je vrhunac gluposti,a radimim sa svojim autom cca 60000 tisuća godišnje km i tako već 25 godina pa izračunaj i razmisli tko baljezga
nazalost i to se dogadja i po koji puta nemoze se izbjeci, ko je kriv, pa naravno uvijek vozac koji ne gleda znakove, da sad neko od nas ide polagat test, ja vjerujem da nas 95% nebi preslo, ovo se moze svakom od nas dogodit jednom u zivotu-nazalost.
sve češća pojava na autocestama. to da pogriješiš još nekako razumijem, ali da ne vidiš plava policijska svijetla i znakove drugih moraš biti stvarno tvrd u glavi.
autocesta ZAGREB-LIPOVAC a on pita za Beograd...
to se ne može svakom dogoditi
nerijetko mi se čini da barem 40 posto vozača uopće ne zna voziti (ako pod vožnjom podrazumijevamo poznavanje prometnih pravila, poštovanje znakova i prilagođavanje uvjetima na cesti,a ne samo stiskanje papučica i okretanje volana). stvarno ne znam što učiniti, ali svakako bi trebalo promijeniti sustav polaganja, izdati neke privremene dozvole pa polagati nakon šest mjeseci ponovno pa opet nakon idućih šest. i definitivno imamo premalo policije po cestama. evo, mene u 10-ak godina vožnje zaustavili su svega triput. ok, nije bilo razloga da me zaustavljaju, ali ako ništa, radi kontrole bi trebali i radi toga da vozači budu svjesni da policije ima... kad policija izađe na očevid, tada je već nažalost prekasno.
Trebalo bi postaviti snajperiste uz autocestu da riješe ovakve slučajeve. Može se dogoditi da krivo skreneš, ali odmah ti postane jasno da voziš u krivom smjeru. Ako si toliko rastresen da ne vidiš da voziš lijevom stranom i da hrpa vozila ide tebi u susret onda za tebe nije uopće auto. Ovo je inače rijetkost da je poginio krivac. Obično, nažalost, nastrada nedužni.
moshmislit ti mora da imas zavrsene najvise hrvatske skole u bivsem kumrovcu, a matematika ti je jedna nula, ti pojma nemas kaj je 100% u postotku, da znas onda bi valjda i znao da od 100 jedan uvijek moze nesto naopacke napravit, problem je u tome sta se nezna ko ce od ovih sto to napravit, pa su shodno tome svi rizicni, ko kod pusaca, kaj ne znaci da ce svi umriujeti od raka, ali neki ce sigurno, a koji ce to biti od njih100 to nezna niko, prema tome tvoja tvrdnja ne stoji.
Za Janeza 500 kuna za benzin, 100 kuna za cestarinu, 1000 kuna za hranu, 5 kuna za spavanje u autu negdje na hrvatskoj plaži i pogled na zalazak sunca, za sve to tu je MaestroCard. Ali da će Hrvati bubatiu, 5 kuna za spavanje u autu negdje na hrvatskoj plaži i pogled na zalazak sunca, za sve to tu je MaestroCard. Ali da će Hrvati bubati Slovenke po Jadranu dok će Slovenci trošiti lovu po Africi, nositi glavu u torbi pri svakom izlasku u grad i ispasti u prvom krugu Svetovnog prvenstva... NEPROCJENJIVO!
jedina sreća pa je stara budala poginula a ne ovi mladići
Nažalost prošli ovakav sličan slučaj na našim autocestama dao mi je ideju da smislim nešto da se više ne ponove. Podnio sam patentnu prijavu pod nazivom : ELIMINATOR NESREĆA prilikom kretanja vozila u suprotnom smjeru na autocestama. Patent je dobioo svoj broj i sada me čeka da to pokušam realizirati i spasiti možda neki život koji je u ovakvim situacijama jako slabo zaštićen. Ako nekog zanimaju detalji o patentu neka mi se slobodno javi.
Nije bio budala,ni drznik već luđak bez premca.Belgijcima i Crnogorcu brz i sretan oporavak.
U prvi moment odnosno kad se desio prvi slučaj vožnje u krivom smjeru pomislio sam da vjerovatno konstruktori cestogradnje nisu dobro odradili svoj posao jer tko može biti toliko nepažljiv, glup ili pijan da ne vidi da ide u pogrešnom smjeru. Nakon nekoliko puta kako sam se uključivao u promet na autocestu uvjerio sam se da je postojeća signalizacija sasvim u redu i da nema mjesta zabuni. Sada sam siguran, (ukoliko se ne radi o luđaku samoubojici), da se radi o vozačima koji su starije životne dobi ili vozačima iz provincije koji se po prvi put susreću sa režimom vožnje na autocesti. Slažem se sa komentatorima koji kažu da bi trebalo poduzeti i krajnje drastične mjere da se takovi uklone s ceste. Međutim pravilo je vrlo jednostavno odnosno ako se držiš desno i ne prelaziš u suprotni trak ne može ti se desiti da izađeš krivo i na tom tragu bi mediji poglavito televizija trebala puno više educirati tu skupinu vozača.
Krive su Autoceste. Nakon svega nisu poduzeli ništa da to spriječe. Npr. oznake strelicama na cesti da je cesta jednog smjera. Očito se to događa da ljudi krenu krivo, ali strijelice ucrtane u kolnik bi ih upozoravale da voze zabranjenim smjerom.
Sve mjere koje poduzimaju u HAC-u su pasivne, što znači odnose se na znakove upozorenja, zabrane itd. ELIMINATOR uočava vozilo u suprotnom smjeru, aktivira rampu i uništava gume na vozilu u prekršaju ali vozilima u regularnom smjeru omogučava neometan prelazak preko rampe. Mislim da bi to dalo rezultate.
@dhod-slažem se,ali što ti vrijedi kad se budala zabije u tebe!? Kod nas očito treba izgraditi zidove,jer crte,vibrirajuće trke i signalizacija očito ne pomažu!
Mislim da bi trebalo uvesti ponavljanje testova za vozace starije od 55g jer u vrijeme kada su polagali nije bilo autocesta. Ni u vrijeme kada sam ja polagao (94.g) ni jedno pitanje nije se odnosilo na autoput. Ja se pitam gdje se to moze na autoputu skretati lijevo? NIGDJE. To je jednostavno nepoznavanje pravila koja mora zavrsiti tragicno. Uostalom, morao je prijeci i preko pune linije.
Pitao za smjer, ali skrenuo krivo i poginuo u frontalnom sudaru jer je na Garminu stavio pravac EU savez a na zapadnome balkanu GPS poludi..
Stvar je više nego jednostavna u današnje vrijeme svih mogućih tehničkih naprava za kontrolu prolaska i detekciju smjera gibanja (nešto takvo se koristi i za ENC sustave i određivanje kategorije vozila na n.p.-ovima). Vrlo je očito (što nitko u HACuCu nije službeno potvrdio) da je baš ova situcaija karakteristična - vozači prođu naplatne i misle \"hm, moram za BG dakle lijevo\" i krenu (prije nadvožnjaka) u suprotnom smjeru jer nemaju osjećaj \"petlje\". Dakle, kao što \"glesnjakovic\" reče - treba hitno ugraditi uređaje za nadzor i detekciju vozila koja su upravo u toj točki krenule u krivom smjeru ( kamere, senzori, rampe i sl.) kako bi se pravovremeno (tj.trenutno) poduzele odgovarajuće radnje od obavješćivanja do ako treba i bušenje guma. Nije mi samo jasno kako u HACu toga nitko nije svjestan!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Svi koji se žele uvjeriti kako razmišlja jedan vozač i čovjek ograničenih sposobnosti koji se može zbuniti u svezi smjera na autocesti neka pročita ovaj komentar što ga je napisao ultima i sve će mu biti jasno,ti si nadmašio sve gluposti do sada napisane na ovom forumu