Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 137
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
od Čakovca i Varaždina do Zagreba
Povratak na članak

Petorica župana traže potpisivanje sporazuma: Prioritet je brza pruga vrijedna 450 milijuna eura

Osim o infrastrukturnim projektima te projektu izgradnje brze pruge od Čakovca i Varaždina preko Lepoglave i Krapine do Zagreba vrijednog 450 milijuna eura, posebno će se voditi računa projektima u školstvu i zdravstvu.

Komentari 2

BR
Branitelj2020
16:45 23.11.2020.

450 miliona EUR-a za pruge po kojima se nema tko i što voziti. U Hrvatskoj je HDZ nažalost ubio proizvodnju pa nema potrebe za prijevoz robe vlakovima a isto tako zbog tog HDZ-ovog zločina Hrvati se iseljavaju iz Hrvatske ljudiudi pa nema i putnika koji bi putovali tim prugama.

VL
CR
crocro
21:27 23.11.2020.

Pruga na postojećoj dionici ima smisla ali na potezu Lepoglava - Krapina nema smisla. Prugu na postojećoj trasi Varaždin- Zabok-Zagreb treba samo modernizirati i ubrzati prometovanje. Izgradnja nove trese preko Krapine (kao mjesta gotovo na granici sa Slovenijom, teško da ima smisla a troškovi bi bili daleko veći od isplativosti učinka. Krapina ima vezu za Zagreb preko čvorišta Zabok. Tu se mora gledati i na prirodnu gravitaciju jer sve u krugu 50-tak km od Varaždina gravitira prema Varaždinu a izvan toga je gravitacija prema Zagrebu. Krapina je nažalost u slijepom crijevu a broj osoba koji bi putovao ovom zamišljenom trasom, vjerojatno neće biti rentabilan i isplativ. Postojeće trase treba samo obnoviti i ubrzati protok. Kada bi se trase samo znatno ubrzale ne bi trabalo ponovo graditi nove trase. Prugu do Krapine treba modernizirati i elektrificirati čime bi se ubrzala protočnost. Zabok je prometno željezničko, cestovno i trgovačko središte Hrvatskoga Zagorja i logično je da bi se svaka trasa retaka preko Zaboka. Ovdje treba napraviti studiju isplativosti ulaganja i ako se ustanovi realna opravdanost, ja osobno nisam protiv gradnje, daj Bože da možemo graditi trase jednu od druge na 10-ta kilometara ali bojim se, nismo u toj fazi bogatstva. Ali modernizirati i ubzati postojeće je realno i puno brže ostvarivo. Možda je pametnije novac uložiti na presvlačenje slojevima asfata svih prometnica da u isto vrijeme izgledaju kao nove sa signalizacijom, bez oštećenja kao u Njemačkoj

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.