Pelješki most gradit će 650 radnika, uglavnom iz Kine
Istražni radovi pokazali su da nije potrebno mijenjati raspored pilota i način temeljenja
Komentari 54
Valjda se radi o pilonima a ne pilotima!? Kinezi će taj mostić završiti za godinu i pol.
Što tamo rade avijatičari iliti piloti ? Ja mislim da se u mostogradnji postavljaju PILONI, a ne avijatičari tj. piloti !!!
Ovo će još biti prije gotovo nego zagrebački rotor. Hehe
Kako nema nista od aviona PILOTE cemo zabetonirat u temelje mosta. E moji novinari.. Stupovi NISU PILOTI upmtite vec jednom
završiti će ga kinezi brže nego Mile glavonja zagrebački rotor!!!
uvezimo prvo kinesku vladu
da se isto malo bolje informirate i vidite što su kinezi na tom polju do sada napravili,što rade u cestogradnji ,mostogradnji sada, i vidite kako su to najbolje i najekstremnije stvari ikada napravljene do sada u svijetu ,promislili bi prije nego pišete svoj komentar,,a što se susjeda tiče njihove su cijene itekako skuplje,kvaliteta i izvedeni objekti se u mnogo čemu ne mogu mjeriti sa kinezima,,,a o njihovoj suradnji sa domaćim tvrtkama u korupciji i pranju novca bi se moglo dosta pisati,,,pa i o kvaliteti također,,ono su kinezi ili talijani napravili onaj vijadukt štose nedavno srušio u Italiji
naši hoće raditi u upravi, ne na gradilištu... jedva čekam da opalim jedan đir po mostu, skrenem doli, pa janjetina, vino, sir, prpošna gazdarica... kinezi, gdje ste dosad, koga i što čekate?! na posao! ne bi vi u kini na pripreme izgubili godinu dana, veći radili dan i noć. opustili se vi, mislite da će kulturna revolucija opet.. e neće, red, rad, stega, srp, čekić, tj. bager i lopata!
Neznam zasto se vecina komentara ovdje zakvacila na te PILOTE kao pijan plota. Zivim u Kanadi 50 godina,govorim Engleski i Francuski i temeljno sam upoznat sa tim kulturama. Koliko ja znam, PILOT znaci puno vise nego avioni. Ja imam PILOT na mojem kaminu na plin,mali plamen koji gori uvjek i pali kamin. Francuzi zovu PILOT vozace Formule 1. Piloti su cijevi koje vode busilicu kroz zemlju do samog kamena za precizno busenje.To je najvjerovatniji slucaj kod peljeskog mosta. Most mora biti utemeljen duboko u samu stjenu na dnu mora,i ispod dubokog sloja mulja i pjeska. Zvati PILOT te cijevi je za mene potpuno normalno.
Kinezi ce nam biti uzor kako se treba raditi i ponasati pri radovima . Hrvati trebaju shvatiti da treba Hrvatska slijedit Kinu ako hoce da se rijesi krize koja nas je opteretila jer smo srljali ko Guske u Gustu Maglu kad smo usli u EUi NATO koji nam imaju zadnju rijec u Hrvatskoj.
Sve je jasno ako su HAC i njihovi stručnjaci uključeni. Pa oni su najzaduženija firma, nisu u stanju uvesti vinjete ili elektronsku naplatu cestarina......čemu se čudimo.
PILOTI je ispravno.
a normalno,,nece valjda uzet ankinu ekipu iz gunje,,))) taj bi most onda kostao kao npr 100komada novig borbenih americkih aviona,,)) plus cash za neku "kucicu"))))
Kvalitetan nadzor radova i kvalitete materijala i nek samo sljakaju.
Sve je jasno ako su HAC i njihovi stručnjaci uključeni. Pa oni su najzaduženija firma, nisu u stanju uvesti vinjete ili elektronsku naplatu cestarina......čemu se čudimo.
Imaju li vladajući u BiH-u kakve primjedbe o tome de li se u morsko dno zabijaju piloni ili piloti?
Bude to most sa letećom posadom😂piloti ?! Nek dovuku 1000000 Kineza i most gotov u 10 dana
Radit će Kinezi jer se Hrvati bacili u turizam a od Srba - tesara nema vajde
Šta je tu čudno? Bili su najjeftiniji i zato dovode svoje radnike koji će imati manje plaće nego što bi imali naši!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Da grade Hrvati, trebalo bi 6 500 radnika, a radovi bi trajali 17 godina i kostalo bi 4 puta vise.