Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 1
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
ZAKLJUČAK STUDIJE
Povratak na članak

Obnova autoceste od Zagreba do Karlovca: Zaustavni trak ljeti će služiti kao prometni

Na autocesti od Zagreba do Karlovca zaustavni trak proširit će se na širinu voznog

Komentari 11

AS
aspiranto1950
23:06 21.02.2020.

Najbolje da skinu zaštitnu ogradu pa se otvori i četvrti trak - vožnja po livadi uz autocestu.

VL
KA
Kal
23:57 21.02.2020.

A onda na naplatnim kućicama kod Karlovca krkljanac.

VL
DI
Dingo
07:12 22.02.2020.

A kolone počinju sa naplatnim kućicama. Sva rješenja osim očiglednih će pokušati. Vinjete. Autoceste će onda imati prometa i izvan sezone, a ljudi će manje poginuti po puteljcima bez naplate

VL
Avatar Django
Django
09:35 22.02.2020.

Odmah iza odvojka za Karlovac nalazi se most Drežnik, vijadukt sa samo dva prometna traka, dužine 2,5 kilometara, koji nema zaustavna traku. To znači da će kolone u smjeru mora sa četiri spasti na dvije trake. Krkljanac zagarantiran.

VL
BI
Biouskoli91
03:38 22.02.2020.

Dakle, kao prvo to znaci suzavanje trenutnih voznih traka, posto je zaustavna uza. Nadalje, zaustavna nihe radjena isto (podloga, debljina asfalta) kao vozna traka jer se po njoj ne ocekuje promet - a bas ta traka ce prva biti izlozena kamionima. Zbog suzenja traka za ocekivati je i daljnje snizenje ogranicenja brzine. Ostaje veliki problem sto je taj dio sluzio dosad kao dio za ubrzajnu traku i za usporavanje kod pristupnih cesta, odmorista i sl. Manjak zaustavne trake s toliko prometa i s velikim brzinama je izricito opasan u slucaju kvara ili potrebe za stati. Mogucnost naleta je eksponencijalno visa. I na kraju, to vise nece biti autocesta, jer nece zadovoljavati uvjete da bude - nuzna zaustavna traka i minimalna sirina svakog traka. Hoce li zato cestarina biti niza, tj. ukinuta? Naravno... da ne. U konacnici, dodatan razlog za staru cestu.

VL
HR
Hrabraja
09:53 22.02.2020.

Ionako se sve više ljudi vozi starom cestom, cestarina je jednostavno preskupa. Gužva ke jedino ljeti, vinjete se jedino rješenje

VL
Avatar dr. Evil
dr. Evil
00:26 23.02.2020.

U pravi su stručnjaci, pa kome treba zaustavna traka na autoputu gdje se vozi 130 km/h?!? Kad ste vidjeli kod nas vozilo u kvaru na autoputu? Nema toga.

VL
KA
Kako1
19:30 22.02.2020.

Znači proširiti će autoput za pol metra i učiniti ga opasnijim da bi u sezoni povećali protočnost. Radovi će trajati 4+3 godine po planu a u stvarnosti bar godinu više, znamo kako je. Puuuno godina i gužvi za drek od posla. Razlog je što se ne isplati imati 45km autoputa za pišljivih milion kuna dnevno van sezone i blizu 2 miliona dnevno u sezoni??? A da vam ne curi negdje, da nisu masoni?

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.