Nastavlja se izgradnja Pelješkog mosta, ulaže se 320 milijuna eura
Most je važan jer ulaskom u EU koze, ovce i krave neće moći preko Neuma.
Komentari 123
Neka se gradi,ali u buduće zemljište na kojem se gradi ukoliko je u vlasništvu nekog političara,taj ga mora dati besplatno!Jer gov** znaju kad,gdje ...pa kupe zemljište
Živio most! Dolje partijaneri!
konačno neka dobra vijest, most ej strateški važan a ova EU zajendica može opstati a i ne mora, možemo se nadati slobodnom protoku roba ali računati i na iznenađenja, bitno je da smo mi u NATO-u
taj most je od nasušne potrebe jer se u dubrovniku i okolici planiraju graditi velike klaonice stoke, pa za tu pustu marvu treba i novi most, ovo je najnovija informacija iz naše vlade, 100% provjerena
patuljčica Stvarno....ne mogu vjerovati.....sami neprijatelji Hrvatske na ovom forumu....evo ja napišem da ne želim da trećinu Hrvatske potope kiše, a oni meni 5 minusa. Valjda uživaju u nesreći jadnih Hrvata kojima je ovih dana voda uništila domove.
Kosovo_je_srce_Albanije, Rejo, ne pravi se gluplji nego što jesi. Dobro znamo zašto se gradi taj most i kome je u interesu najviše. Vi smradovi baš mislite da su svi u Hrvatsku glupi osim vas jel tako? Iznenadit ćete se uskororo to je sigurno :o))
samo ne dajte vasim migovima da lete u blizini mosta
Ocito bez njega nemozemo u EU. Pa eto, neka se gradi.
Lijepa naša Nezavisna domovina Hrvatska biti će još nezavisnija i ljepša. Samo anacionalni glupani mogu biti protiv tog strateškog objekta.
Dubrovcane razveseli svaki novi kilometar autocesta prema jugu, a da ne govorim jos i gradnja Peljeskog mosta...
Koze,krave,ovce i svinje neće moći preko Neuma Pa tko to zabranjuje adezenjarama da idu preko neuma???
@ bigboii Ono što se treba izgraditi jer je jeftinije - i oko čega nećemo imati problema sa susjedima - je tunel. Ali pretpostavljam da se na tunelu ne može toliko pokrasti koliko na mostu.
Pa kako će onda premijerka obilaziti Hrvatsku?
Meni ovaj dio oko Peljeskog mosta smrdi. Ako se gradi samo da se ne bi islo preko teritorija BIH, sta ce biti sa mostom kad BiH i Hrvatska udju u EU?
jesu li ti debili u vladi normalni, kakvi kinezi, nek si pogledaju kak su ti isti kinezi s.....i prugu između tanzanije i kenije, prodali su im i nove lokomotive koje su sad u raspadu, a tanzanijci i kenijci osposobljavaju njemačke lokomotive stare 50 g. da bi mogli održavati kakvu takvu vezu između te dvije države, u africi ljudi se smiju kineskoj tehnologiji, a ovi dibidusi u vladi bi je uvodili
Izgradnja mosta je nužna jer će omogućiti razvoj ovog kraja a i neće se trebat prelazit na teritorij BIH kad se bude išlo na sam jug i to je vrlo bitno nakon što uđemo u EU
Pa tako nakon ulaska u EU, koze, ovce ili krave neće moći ići preko Neuma, /////////////****************///////// Pa ce Jaca i Pusicka morati na trajekt.
A ovce i koze nemogu trajektom! To je valjda previše jeftino!
Aristarhu jedan! Da si manje složno skandirao a više razmišljao sada bi znao da onaj tko je nezavisan ne može biti još više nezavisniji. Ili ti ipak pomalo već spoznaješ da feudalizam ne smije biti hrvatska budućnost? A i trebalo ti je...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Idemo malo ozbiljnije komentirati, hvala grizzly: Napisao: mikrogrizzly 09.05.2009 21:06 Grčki Rion Antorion /preko Korintskog tjesnaca/ ima niveletu h=50 m Most Komarna-Pelješac će pak imati višu niveletu (55 m nad morem) zbog stalnih zvocanja sarajevske čaršije oko luke Ploče (kojako luke Ploče (koja je i ostat će zauvijek na hrv. teritoriju) te možebitnih tužbi zbog opstrukcije pomorskog puta. Naime, paradoksalno da se jedna Grčka, kao pomorska sila prvog reda u Sredozemlju, odlučila na h=50 m i to na mjestu gdje sve vrvi cargo transportom i pomorski promet je veoma gust. S druge strane, Neum koji po gabaritima ima prostora jedino za marinu za jahte i nema šanse da bi tamo nastala neka cargo luka - po viđenju SA čaršije mora biti s minimalno \"svijetlim otvorom\" 200 puta 55 m - iako svima koji znaju lokalnu situaciju i kako je Malostonski zaljev ekološki krhka cjelina zvuči razumno prijedlog J. Radića da je i 35 m visine mosta previše. Zašto? Zato jer taj prostor naprosto, po sili prirodnih čimbenika, ne podnosi velike brodove s antivegetativnim premazima koji bi uništili krhku ravnotežu u tom uzgajalištu školjaka. Ali, vidite kakvi su nam susjedi - i 55 m nad morem im je premalo i prijete nam tužbom zbog opstrukcije morskog puta, iako se na sudu gleda tko je što kome prepriječio - pa će sudačko vijeće pomno razmotriti i Neum (dubinu mora, priveze, gatove, prostor itd.) te je izgledno da će tužbu izgubiti. Naime, 55 m je u rangu najviših mostova svijeta, a Oresund ima niveletu 60 m! Još jednom, etničke granice tamo nema (od Neuma pa sjeverno do Mostara žive 99 % Hrvati i to znani \"tvrdi\" hrv. predjeli) i Hrvati bi bili zadnje (beeeeeeeeep) da svojim Hrvatima prepriječe bilo što na moru ili im nagrde životne okolnosti. Ali, most mora ići jer se radi o povezivanju 2 fragmenta teritorija i pitajte stanovnike juga HR kakve sve životne probleme imaju jer moraju prolaziti preko ozemlja BiH u tranzitu (OK, živi još ajde de, ali recimo pitajte pogrebnike kad voze preminule iz splitske bolnice u Dubrovnik ili pak one koji kamionima voze živu stoku).