Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
146 1°C
Povratak na članak

Nakon 52 godine izgrađena nova pruga u Hrvatskoj: Fijasko odmah na prvoj vožnji

Zapelo je na početku promotivne besplatne vožnje zbog tehničkog kvara nagibnog vlaka kojemu je trebalo desetak minuta da otkliže s kolodvora, a čime je u konačnici u dolasku u Zagreb kasnio oko pola sata.
15. prosinca 2019. 59459
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
104
  • Avatar Foton
    Foton:

    12 kilometara pruge Kinezi naprave za 2,3 dana

    5 15. 12. 2019. u 14:27
  • inot:

    pola vure kasnjenja je njima pod normalno

    2 15. 12. 2019. u 14:11
  • marijaqwer:

    Ako se uzme u obzir da je 12 km pruge rađeno 29 godina onda kašnjenje od pola sata na prvoj vožnji nije nikakav fijasko , nego vrhunski uspjeh. Uspjeh koji zaslužuje da je u promet puste Plenković i Kolinda zajedno. Vjerodostojno.

    15. 12. 2019. u 17:24
  • jujo1:

    Ovi vlakovi su sigurno iz cecenije i to rabljeni.Tu moras biti sportas u skoku uvis da udjes u u taj usrani vlak.A kako ce tek onda invalid.

    1 15. 12. 2019. u 14:27
  • domxerex:

    Kinezi su sa pelješkim mostom 42 dana ispred roka. Stvarno će napraviti most prije nego mi pristupne ceste. Sve zbog STRABAG i druge EU mafije koja "mora" dobiti posao.

    15. 12. 2019. u 17:17
  • BorisJ:

    Sta reci za Hrvatske politicke samozvane elite. 52 godine potrebno da se izgradi 12,2 kilometra pruge tudjim novcem koju ce doci otvoriti sam Premjer te drzave. Sramota do boga. Kada birate uvjek birajte protiv samo tako ce te ih iskorjeniti.

    3 15. 12. 2019. u 13:57
  • Avatar xenon
    xenon:

    Milano - Rim. Cca 550 km. Dvokolosječna, elektrificirana, projektirana za brzine više od 400 km/h. Gradnja nešto više od dvije godine. Cijena: najjeftinija karta 9€, najskuplja 29 €. Vožnja traje 2 sata i 55 minuta.

    4 15. 12. 2019. u 18:57
  • Really:

    Sramotno prapovijesni zeljeznicki sustav kod nas

    15. 12. 2019. u 13:52
  • Avatar NO SANDWICH!
    NO SANDWICH!:

    Usporedimo SBB kojim sam baš slučajno putovao u srijedu i četvrtak, i HŽ. U 2 dana i 5 presjedanja na relaciji Zürich Flughafen-Basel doživio sam 0 (nula) minuta kašnjenja. Kod HŽ jedna jedina promotivna vožnja (koja je pod povećalom javnosti) ... prikaži još! od šuba generira 30 min kašnjenja. Hvala precjedniciiiiiiii na drugoj Švicarskooooj 🤣🤣🤣!

    3 15. 12. 2019. u 15:05
  • aabbcc:

    Izgleda da je zapelo vec kod ulaska u vlak jer visina perona nije prilagodjena za putnike.

    1 15. 12. 2019. u 15:24
  • Avatar putnik83
    putnik83:

    "Nakon 52 godine izgrađena nova pruga u Hrvatskoj"??? Što na ovo reći? Treba li i imali smisla ovo uopće komentirati??

    1 15. 12. 2019. u 14:48
  • Avatar FalusBonus
    FalusBonus:

    pa ne može bez tradicije "poštovani putnici vlak za Zagreb kasni u polasku 30 minuta"

    15. 12. 2019. u 17:03
  • Avatar Cinick
    Cinick:

    Osjećam se pozvanim za objasniti neke stvari u svezi gradnje pruge Bjelovar - Zagreb i prometovanje vlakova na toj relaciji. Pruga se gradila tako dugo zbog izuzetno teške konfiguracije terena i abnormalne razlike nadmorske visine od točke Bjelovar do točke ... prikaži još!ke Zagreb koja iznosi 13m. Zašto na toj relaciji nagibni vlak, na toj relaciji postoji 748 zavoja(lijevih i desnih) , mnogi su pod kutem od devedeset stupnjeva. Zbog tih uvjeta i razlike u nadmorskoj visini tu mora prometovati nagibni vlak koji može savladati te teške uvjete, te ima i pojačane motore. Zbog naginjanja vlaka, svi potencijalni putnici proći će ubrzani tečaj iz područja centrifugalnih i centripetalnih sila, te raspored sjedenja u vlaku( kao u avionu).

    2 15. 12. 2019. u 16:06
  • Tirano:

    Glavno da se ide naprijed! Kada se pokrene, tada i ide pa makar "nagibno"!!!

    15. 12. 2019. u 13:50
  • malitechnicar:

    I u ovom članku imate "štamparskih" grešaka. Pa, da li vi uopće pročitate što ste napisali prije nego objavite?!

    15. 12. 2019. u 16:30
  • IvoDivo:

    Otvara se još jedna rupa bez dna. Sve lokalne pruge nisu niti će ikada biti rentabilne, tim više što je sve manje stanovništva i putnika. Grozno je čekati u dugim kolonama da prođe vlak često bez ijednog putnika. Jeftinije bi ... prikaži još! bilo sve putnike voziti taxiem nego sa vlakovima loklanih pruga.

    15. 12. 2019. u 14:41
  • dopizdilomi:

    Eto jutros ni vlakovi za Osijek nisu išli nego opet nešto izmišljeno pa ubacivani autobusi.

    15. 12. 2019. u 14:51
  • bazinga:

    Neznaš dali je tragedija ili gomedija

    15. 12. 2019. u 15:48
  • Avatar VrliNoviSvijet
    VrliNoviSvijet:

    Još uvijek je vrijeme da se odustane od željeznice u Hrvatskoj. Nažalost ulupane su miljarde proteklih godina. To treba otpisati kao propalu investiciju i prekinut bilo kakvo daljnje trošenja novaca na željeznicu.

    2 15. 12. 2019. u 14:57
  • hdz komunjara:

    Kakav breaking news bi tek bilo da je stigao na vrijeme ili samo s par minuta zakašnjenja

    15. 12. 2019. u 16:06
  • Komentiraj, znaš da želiš!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.