Nakon 52 godine izgrađena nova pruga u Hrvatskoj: Fijasko odmah na prvoj vožnji
Zapelo je na početku promotivne besplatne vožnje zbog tehničkog kvara nagibnog vlaka kojemu je trebalo desetak minuta da otkliže s kolodvora, a čime je u konačnici u dolasku u Zagreb kasnio oko pola sata.
Komentari 103
pola vure kasnjenja je njima pod normalno
Ako se uzme u obzir da je 12 km pruge rađeno 29 godina onda kašnjenje od pola sata na prvoj vožnji nije nikakav fijasko , nego vrhunski uspjeh. Uspjeh koji zaslužuje da je u promet puste Plenković i Kolinda zajedno. Vjerodostojno.
Ovi vlakovi su sigurno iz cecenije i to rabljeni.Tu moras biti sportas u skoku uvis da udjes u u taj usrani vlak.A kako ce tek onda invalid.
Kinezi su sa pelješkim mostom 42 dana ispred roka. Stvarno će napraviti most prije nego mi pristupne ceste. Sve zbog STRABAG i druge EU mafije koja "mora" dobiti posao.
Sramotno prapovijesni zeljeznicki sustav kod nas
Milano - Rim. Cca 550 km. Dvokolosječna, elektrificirana, projektirana za brzine više od 400 km/h. Gradnja nešto više od dvije godine. Cijena: najjeftinija karta 9€, najskuplja 29 €. Vožnja traje 2 sata i 55 minuta.
Sta reci za Hrvatske politicke samozvane elite. 52 godine potrebno da se izgradi 12,2 kilometra pruge tudjim novcem koju ce doci otvoriti sam Premjer te drzave. Sramota do boga. Kada birate uvjek birajte protiv samo tako ce te ih iskorjeniti.
Usporedimo SBB kojim sam baš slučajno putovao u srijedu i četvrtak, i HŽ. U 2 dana i 5 presjedanja na relaciji Zürich Flughafen-Basel doživio sam 0 (nula) minuta kašnjenja. Kod HŽ jedna jedina promotivna vožnja (koja je pod povećalom javnosti) od šuba generira 30 min kašnjenja. Hvala precjedniciiiiiiii na drugoj Švicarskooooj 🤣🤣🤣!
Izgleda da je zapelo vec kod ulaska u vlak jer visina perona nije prilagodjena za putnike.
pa ne može bez tradicije "poštovani putnici vlak za Zagreb kasni u polasku 30 minuta"
"Nakon 52 godine izgrađena nova pruga u Hrvatskoj"??? Što na ovo reći? Treba li i imali smisla ovo uopće komentirati??
Osjećam se pozvanim za objasniti neke stvari u svezi gradnje pruge Bjelovar - Zagreb i prometovanje vlakova na toj relaciji. Pruga se gradila tako dugo zbog izuzetno teške konfiguracije terena i abnormalne razlike nadmorske visine od točke Bjelovar do točkeke Zagreb koja iznosi 13m. Zašto na toj relaciji nagibni vlak, na toj relaciji postoji 748 zavoja(lijevih i desnih) , mnogi su pod kutem od devedeset stupnjeva. Zbog tih uvjeta i razlike u nadmorskoj visini tu mora prometovati nagibni vlak koji može savladati te teške uvjete, te ima i pojačane motore. Zbog naginjanja vlaka, svi potencijalni putnici proći će ubrzani tečaj iz područja centrifugalnih i centripetalnih sila, te raspored sjedenja u vlaku( kao u avionu).
Glavno da se ide naprijed! Kada se pokrene, tada i ide pa makar "nagibno"!!!
Otvara se još jedna rupa bez dna. Sve lokalne pruge nisu niti će ikada biti rentabilne, tim više što je sve manje stanovništva i putnika. Grozno je čekati u dugim kolonama da prođe vlak često bez ijednog putnika. Jeftinije bi bilo sve putnike voziti taxiem nego sa vlakovima loklanih pruga.
I u ovom članku imate "štamparskih" grešaka. Pa, da li vi uopće pročitate što ste napisali prije nego objavite?!
Eto jutros ni vlakovi za Osijek nisu išli nego opet nešto izmišljeno pa ubacivani autobusi.
Još uvijek je vrijeme da se odustane od željeznice u Hrvatskoj. Nažalost ulupane su miljarde proteklih godina. To treba otpisati kao propalu investiciju i prekinut bilo kakvo daljnje trošenja novaca na željeznicu.
Neznaš dali je tragedija ili gomedija
Kakav breaking news bi tek bilo da je stigao na vrijeme ili samo s par minuta zakašnjenja
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
12 kilometara pruge Kinezi naprave za 2,3 dana