Na najprodavaniji auto u Hrvatskoj čeka se 10 mjeseci. Prodavači odvraćaju kupce od dodatne opreme!
Globalni problem nestašice poluvodiča za autoindustriju mogao bi trajati godinama
Komentari 43
Pitanje je zašto je toga bilo do prije dvije godine. Korona nije razlog, nego trgovinski, plinski i ini ratovi između istoka i zapada. No dobro je dok ne bude nedostatak AB.
Europa nije u stanju samostalno napraviti tvornicu čipova?! Jad i čemer.
Zašto su toliko zapeli za nove autie nijemci vrlo rado kupuju godinu dana stare aute, jer je kao nov a cijena je niža za 30 %, samo u salon ući i uzet Jahres auto, nema čekanja
Ja sam svoj mercedes kupio prije 3 godine .... imao sam sreće....
Neka pogledaju u Chipoteci možda tamo ima čipova :)
1989. godine automobil je koštao 3990 USD, to je cca 25 tisuća kuna. Yugo.
Odbacimo eko-barijere na tehničkim pregledima i zadržimo stare aute koji se mogu popravljati i održavati bez elektronike iz Azije. Materijali su bili trajniji ali i dostupnost dijelova i tehnologija njihove izrade nisu zanemarivi detalji u ovoj sadašnjoj situaciji. Eko-test tek je jedna od zelenih obmana, poput izbacivanja ploča i krede iz škola i uvođenja tona plastike u flomasterima koji izdrže dan-dva i poslije se bacaju, slično će biti i sa baterijama hibridnih vozila i električnih automobila, a nitko ne govori kako će se to zbrinjavati. Čak je i proizvodnja solarnih panela u tom smislu upitna, Zapad misli da će i smeće poslati na Istok kao što je onamo preselio i svu prljavu proizvodnju. Pa neće ljudi u Aziji još dugo biti sirotinja, već počinju shvaćati cijenu ekonomskog razvoja, ali i njegov geopolitički potencijal. Kina samo što nije preuzela svijet u svoje ruke...
Meni je osobno najbolje da novi automobili dolaze bez "radia" tj. infotainmenta te da ima standardnu 1din ili 2din rupu s predugradnjom (razvučenim žicama i iso konektorima) u koju mogu sam ugradit radio po vlastitoj želji ali to sam ja.
Zamisli tragedije, to je samo do nas ljudi kaj smo postali komotni pa nam treba ovo u autu pa ono itd... Kak prije nije bilo ničega u autu pa smo vozili, pola stvari u ovim novim autima su perverzije i izdrkavanja
Sada je vrijeme prodavat polovnjake stare do 3 ili 5 god. Cijena im je dosta porasla.
Ja ću čekati na moj auto barem 5 godina,zasad nemam dovoljno love....
Uvjerljivi ste a posebno sa nedostatkom čipova ako vec ne znate napraviti mozete ih u putnom kuferu prevuci za narednih 10-godina. ako, ako..
Svi hibridi imaju automatski mjenjač i na njih se čeka cca 10-12 dana.Kako za njih ne fali čipova?Baš sam zvala Toyotu...
Nije to ništa, u šugoslaviji smo čekali fiću dvije godine i na kraju nam je došao bez retrovizora, bez kvake i sličnih stvari, no unatoč svemu bili smo sretni što smo dobili tu sprdačinu od automobila za cijeli zapadni svijet.
Kome se žuri, imam jednu Octaviu, 1.5 TSI, 150KS, kupljena u 4. mjesecu, 6 tisuća km, ručni mjenjač, style paket, samo 190 tisuća 😉
Čudno a Rimac pravi aute od čipova i da ih nema dali bi gradio tvornicu koja če stajati i čekati čipove, naruči teslu i nema čekanja
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Da bar hoce da nas vrate na motore iz 1980 godina i bez te velike oprema i da cijene auta budu bar 2 puta nize nago danas.U danasnjim autima ima mnogo nepotrebne oprema koja samo povecava cijenu auta a ne sluzi nicemu.