Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 20
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
POVEZIVANJE BIH I HRVATSKE
Povratak na članak

Na 4 traka novog mosta preko Save prolazit će 28.000 vozila dnevno

Gradnja mosta je prvi dio velikog projekta gradnje brze ceste od granice s Mađarskom preko Virovitice i Okučana do BiH

Komentari 22

BE
bezvrijedanyugodinar
12:44 25.09.2021.

Slovenci neće izgraditi auto cestu prema Rijeci oko 30 km ( Pasjak, Rupa) i prema Karapini, jer bi jedan dio prometa otišao prema Hrvatskoj i nebi naplatili cestarinu, a mi negledamo svoje interesere već Bosanske

VL
LI
lipa75
23:22 24.09.2021.

Bravo za naše pregovarače. Mi za most i priključnu cestu plaćamo 346 mil. kuna bez PDV-a, a Bosanci 86 milijuna. A projekt je u strateškom interesu BiH. I još koliko sada čitam priključna cesta Okučani - most neće biti autoo cesta s naplatom cestarine (kao što je ranije planirano), nego brza cesta. Na taj način nećemo ništa zaraditi, već ćemo i održavanje plaćati iz proračuna.

VL
JB
josip.barisic512@gmail.com
06:12 25.09.2021.

Interesantno, niti riječi o Miloradu Dodiku koji stoji iza svega ovoga s BiH strane. Meni pomalo miriše na vraćanje duga Miloradu zbog njegovog svojevremenog zalaganja oko pelješkog mosta. Milorad je za Srbe dobar i političar i privrednik.

VL
AF
afer
05:43 25.09.2021.

Toliko vozila dnevno prođe mostom iz splitske trajektne luke i to samo jedan traka. Još se nitko nije sjetio da nešto konkretno promijeni iako svi do sada, jedno 30-40 godina mudruju.

VL
MA
maxwell12
08:10 25.09.2021.

Integral iz Laktasa je Dodikova privatna firma. Pametnom dosta

VL
MO
more456
19:29 25.09.2021.

Pa Banja Luka je trebala biti glavni grad NDH.

VL
DU
Deleted user
16:16 25.09.2021.

Ako i zanemarimo ulogu Dodika u pelješkom mostu, ostaje pojačan promet iz Mađarske. Mislim da je to i deal sa Dodikom koji za sada ne propušta migrante u Hrvatsku. Kad bu on to otvorio, nema policije ni vojske koja bi to mogla pohvatati.

VL
ZA
zagabria111
02:06 25.09.2021.

Koja smijurija, kakvih 24000 vozila dnevno. Prije 24 vozila dnevno i to likova koji idu u RS i Banjaluku. Zar Hrvatska nije mogla naći korisniji projekat nego da financira povezivanje sa RS koja je istjerala sve Hrvate. I još od svih hrvatskih firmi daju posao lopinama iz RS Laktaša. A sve vjerojatno u režiji njihovih partnera HDZ BIH. Moramo jednom dočekati da nas vodi hrvatska vlast a ne ona koja podupire interese naših neprijatelja.

VL
KA
kajgot
22:37 25.09.2021.

ako tuda bude dnevno prolazilo 28000 vozila,znači da granica neće funkcionirat,jer pokušajte podijelit tu količinu vozila na 24 sata,pa vidite kolko treba za prelazak granice jednom vozilu.osim toga,kakve veze taj most ima s hrvatskim interesima?razvijamo dodikovu republiku našim novcem.bravo butković i kradesve!

VL
Avatar Dalmacija
Dalmacija
04:35 25.09.2021.

Hrcatska financira povezivanje Banja Luke i Republike Mrske na autocestu.

VL
ON
Onidrugi
21:26 16.10.2021.

Most Slobodana Stankovica bez njega mosta ni nebi bilo.......ko sve druge propale investicije od Triglava do Skoplja. I ne seri te puno izvođači rade ne politicar. Bez radnika nema nista.

VL
DV
dvojnica
08:25 25.09.2021.

Nisam vas shvatio strateski interes RH u svemu tome? Kajav je interes RH povezivanje Banja Luje s Balatonom. Ali ako je to hvala Dodiku za Peljeski most onda u redu.

VL
Avatar Ležeći Policajac
Ležeći Policajac
01:01 25.09.2021.

Od Omiša treba napravit kvalitetnu cestu za Livno - Jajce - Banjaluku, pa će se od Splita do Osijeka stizati duplo brže i kraće.

VL
Avatar RocoBaroco
RocoBaroco
07:17 25.09.2021.

Zivjela republika Srpska!!!

VL
Avatar BrankoPospanko
BrankoPospanko
23:18 24.09.2021.

Kako nazvat Savski.most? Peljeski most.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.