Metro, tunel, jarunski most... Može li Zagreb nakon obnove uistinu postati europska metropola?
Metro, brza željeznička linija centar – zračna luka, jarunski most, grad na Savi, tunel kroz Medvednicu do Zagorja, biciklističke staze, bolnica... najvažniji su projekti o kojima se desetljećima priča u glavnom gradu Hrvatske
Komentari 102
Herceg-Zagreb je kroz proteklih 30 godina postao obicna kamenjarska prcija. Kakav je ovo placen clanak, metro, most na Jarunu? Izgraden je jedan most pod Bandolerom, a preostali su toliko kvalitetno odrzavani da ce uskoro neki postati neupotrebljiv. Pod Bandicem tramvajska mreza nije prosirena ni za JEDAN METAR, iako su neki koridori vec spremni. Hercegovacko-Imotska uprava je grad dovela na rub financijske provalije, 20 godina nicega i stagnacije, a potrebne su milijarde samo da bi se otklonile stete od potresa, i vi tu fantazirate o pariranju nekim metropolama?
Uspio sam nekako pročitati do pola, dalje nemam živaca. Uglavnom, gospodin smatra da Zagrebu ništa ne treba osim malo kozmetike. A vidim da su i komentari na tom tragu. Ma baš vizionarski.
Koje bajke za Zagreb... Daj vi prvo rijesite skole i fakultete Nismo u godinu dana nista obnovili. Samo lazete
Sa ovolikim proračunom koji ima (10 milijardi kuna), Zagreb je odavno trebao imati sve to što se navodi u članku. No, zahvaljujući rodijačkom, faraonskom i korumpiranom vladavinom Bandića nema ništa od toga. Treba se prvo riješiti te štetočine pa onda krenuti dalje.
Zagreb koji ja poznam nije nikada bio balkanska metropola kako ovdje pisu. Ali zbog takvih bi mogao brzo postati... Uzas uzas
Metro će nas koštati kao da smo spojili Zagreb shinkansenom sa svim glavnim gradovima EU a most će nas koštati kao dva Pelješka. Sitnica. Vjerodostojno i transparentno.
Za svaki od ovih projekata će trebati najmanje 20-30 godina. Dok se dogovore što će upće raditi, dok otkupe zemljište, dok srede papire, dok krenu raspisivat natječaje,... pa kad otvore radove, .... tko živ, tko mrtav. O svemu tome se priča već desetljećima. A pitanje je u kojoj mjeri će se više raditi na stari način, koliki postotak ljudi će uopće putovati na posao... čemu metro, čemu tuneli... Za 30 godina počet će koristiti leteći automobili pa će se samo Bandić voziti u metrou.
hdz+bandić recept za veliki kriminal
najvažnije je i najhitnije riješiti se ove ofucane lopine i njegove žgadije a metro je glupost za ovako mali grad.
O čemu ovaj trabunja??? A da vi prvo popravite štete od potresa, osigurate normalan život, a onda sanjate o metrou?
I da, kad cujemo da neko govori zagrebacki onesvestimo se od cuda. Ali jos i ovako osiromaseni i opljackani smo meta jala ostatka lijepe nase Al kad nesto treba onda smo dobri Doktor, skola, posao itd
Prvo nova bolnica u Mostaru.
Mislim sto se pravilo pravilo. Ne mogu ni fasade nove obnovit. Ili jednu bolnicu napravit. Grad izgleda jako lose. Zapusten sa raznim kioskima kebabin.itd.Plakati razni politicara vijore na stubovima kao strasila. Crne fasade odpale. Kad bi to samo sredili trebalebi milijarde. Ili napravit stadion san pusti. Dobro je da budemo bolji od balkanski gradova usporedivat sa Becom je cista glupost.
pa o tim projektima se vec prica najmanje 15 godina,kao i tramvaj do spanskog
Pod broj jedan,najvažniji problem, pa onda sve ostalo, treba napraviti spalionicu otpada sa energanom i toplanom, da se ne guši u vlastitom otpadu. Miki bježo od tog radi jeftinog populizma. Više se nama kud pobjeći, od kako je izgorila staraa spalionica,nova spalionica, to je bila zabranjena tema.
uz Bandića i njegov HDZ? ne, ne može postati metropola. Uz njih može postati jedino ko Petrinja.
Imate gotovu prugu od glavnog kolodvora,do ranžirnog kolodvora i natrag do dubrave pa na gl kolodvor.....cijeli krug...samo malo urediti stajališta i neka brža novija šinska vozila par komada,svakih 10 -tak minuta u krug i cijeli zg spojen...
Nista od 30-godisnjeg plana, patizani su proterali ungare i germane, a badit i mamo sa kradezeom grade u hercegovini za stare dane, Zagi je postao balkanska provincija i to se nece popraviti dok lopovi ne odu za inzinjere na goli-otok.
Priča se i o novom stadionu više od 15 godina pa ništa. Banditosu je vrh nova žičara koja košta kao da je od zlata.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Auto tunel od Sesveta do Zaprešića , podzemna željeznica, plovna Sava do Savskog Marofa, nogometni stadion za 35 tisuća gledatelja, novi most preko Save .... i onda sam se probudio.............