Kineski graditelji Pelješkog mosta stopirali natječaj od 2 milijarde kuna
Žalbe su usporile i nadmetanje za radove na upravljačkom i signalnom podsustavu na istoj pruzi
Komentari 59
Skoro svi tenderi padnu na lošoj ili nekompletnoj dokumentaciji i nitko ne izvlači pouke iz te inkompetencije stručnog tijela, koje priprema dokumentaciju. A kad se dokumentacija kompletira onda tek slijede prave muke s izvođačima i podnošenje žalbi. Ovim tempom se za svaku dionicu izgube najmanje dvije godine.
Zašto i kako Kinezi uopće mogu aplicirati na natječaje u EU ako niti jedna tvrtka iz EU ne može recipročno aplicirati u Kini? Ne kuži tko je tu lud?
kakav uzasan naslov!!! kakve veze ima most sa prugom na velikom razmaku u kilometrima
6 dana nekakvoj državnoj komisiji treba da odbije žalbu podneseni izvan žalbenog roka ? U normalnoj zemlji se to nebi ni prihvatilo kao žalbu a kamoli odgodilo 6 dana ,
Što će nam drugi kolosijek na toj pruzi kojom se nitko ne vozi? Imaju par vlakova dnevno i grede drugi kolosijek ... svašta ... umjesto da rekonstruiraju dionicu pruge Dugo Selo - Novska gdje se vozi max brzinom od 60km/h.
Sve nerentabilne pruge treba zatvoriti a ne još graditi nove koje će još povećavatui gubitke. Hrvatsko stanovništvo rapidno izumire i vlakovi će biti još više prazni nego sada, a terete gotovo nema i bit će ga još manje
Mulja se mulja uvik u Hrvaskoj,di su pare tamo uvik nešto smrdi.
Pa šta je ovo ljudi moji? Dok smo bili dio Jugosavije, sami smo gradili mostove i brane, ceste i skloništa ne samo sebi već i čitavom Bliskom istoku. A sad više ništa sami i za ništa nema love. Jel moguće da nas je neko zahebo??
Takve profesionalne žalbateljčiće treba kažnjavati, a ne da se samo stoji prekriženih ruku i gleda kako se oduljuju projekti, odnosno odgađaju počeci izvođenja projekata koji su prvenstveno naša korist! Naši novci! Ponavljam, kažnjavati!!! A od kineza jedino su gori danci i njemci sa svojim austrijancima na uzici. To vam govorim kao rođeni Luksemburžanin.
kod tog plenkovica je sve moguče, totalni relativizam
Ne da im treba omogućiti da grade prugu...treba im prodat cijeli HŽ , da zavedu reda.....ako je ikako moguće ..prodati ..Japancima..i da dodju njihovi meanadjeri , i službenici s ... katanama za pojasom...kao iz filma "most na rijeci Kwai".....ako te vidi s bocom...u HŽ odijelu...ode glava..
taj drugi kolosjek ima smisla kao i treća traka autoceste od karlovca do zagreba.čemu ta traka,kad su gužve i na dvije trake na naplati tolike da su kolone ponekad i prema bosiljevu dalje od karlovca?talijani imaju dvije trake od trsta do venecije i sve ide normalno,uz ogromnu količinu šlepera,kamiona,ali ni ne pomišljaju na drugu traku osim krajnje desne.zar nebi bilo bolje utrošit novac spuštanjem pruge u zagrebu pod zemlju umjesto rugla koje presjeca grad,ili modernizaciju pruge prema mađarskoj i jugu.osim toga,zar su tračnice tako skupe zajedno s nasipom,jer piše da je signalizacija i ostalo malo više od desetine ukupne investicije?tu nešto jako smrdi,taj butković mi je oduvijek sumnjiv.
Predlažem popisati imovinu svih koji odlučuju u ovom natječaju, i to prije i nakon završetka posla. Inače ne znam zašto, ali volio bih da posao dobiju Kinezi
Potjerati Kineze van, uz sve naše i evropske firme bi sad oni htjeli dobijati tendere?
Pa,dal je Hrvatska uopće dužna službeno uvažiti Kinesku žalbu,kad Kina nije članica EU! A Hrvatska je u članstvu s EU,ali ne i s Kinom,niti s njom ima neke specijalne ugovore,nego samo poslovne odnose! Iako bi HR trebala neslužbeno ispitati Kinesku žalbu koja vjerovatno ispravno ukazuje na netržišnu utakmicu,netransparentnost,korupcije,nepotizam,itd.,pa čak i dati Kinezima taj posao ako je to najbolje za državu Hrvatsku!Odnosno ne dati ako to nije,pa ni dozvoliti onda da ta žalba usporava dinamiku posla,rokove itd.,jer onda ta žalba nije ni sudski ni moralno utuživa u tom slučaju!
Što tu ima koštati 2 mlrd. kuna.
Kako nam je država uređena, izvjesni Štef u prvoj bertiji dok cuga gemištek ako mu se prohtije morti more izjaviti žalbu na državni natječaj. Čoek ima mješalicu za beton, dve lopate i kamion cestar. Barem tako se u državi Rvackoj podrazumijeva tko je ozbiljan poduzetnik.
Ovo se događa samo zbog nesposobnosti naših, ne nužno zbog namještanja poslova već je često u pitanju neznanje. Kad tome još pridodamo muljanje i razna pogodovanja, naprosto je divno da se uopće nešto i radi, ali cijena koja se pritomm plaća je nepotrebno visoka. To je cijena neznanja.
Kinezima je korupcija nepoznat pojam jer su strogi zakoni i druga kultura. Kako češ strancu objasniti javni natječaj, to su slojevi cirkusa koje je nemoguće prevesti na ikoji jezik.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Hrvatske kompanije kao niti kompanije iz EU ne mogu se uopće javiti na tendere koje objavljuje država Kina - isključivo kineske kompanije mogu graditi u Kini Zašto mi, odnosno EU ovo dozvoljavamo je pitanje za miljun (milijardu) eura.