Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 5
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
JOŠKO KERUM

Kerumov sin pohvalio se jurilicom od 640 konja: 'Ovo je možda jedini takav BMW u svijetu'

Foto: Dominik Bencan
1/3
12.02.2021.
u 09:16

Novinari su tom prilikom kontaktirali Joška upitavši ga gdje se u Hrvatskoj uopće može voziti auto od 640 konjskih snaga

Joško Kerum, najstariji sin bivšeg splitskog gradonačelnika i aktualnog kandidata za istu poziciju Željka Keruma te vlasnik splitskog trgovačkog centra Joker, pohvalio se na Instagramu nabrijanim BMW-om. 

"S obzirom da zadnjih pet godina nemam objave na insta, a vidim da je puno novih pratitelja, odgovorit ću vam na pitanja koja oni stari pratitelji već znaju. Auto je 2009., body kit je Vorstainer gtrs3 full carbon (samo 100 u svijetu, a od toga šest u Europi). Ispuh Akrapović. Motor je atmosferski 4.0 V8 s kompresorom od g-power (640 KS, 750 n/m). Max izmjerena brzina s ovim motorom preko 360 km/h. I dalje jako impresivno za cestovno vozilo iz 2009.! Kao što možete vidjeti na mom profilu od tada do 2021. auto je mijenjao tri boje i sad je u foliji. Komentirajte u kojoj varijanti vam je bio najbolji, crna, krom, narančasta, matt ili možda nijedna?" napisao je.

Foto: Dominik Bencan

Mediji su već pisali o ovom autu. Skupocjeni BMW M3 nosi registarske oznake ST 1991-JK, koje označavaju godinu rođenja i inicijale Kerumova sina, a u fokus javnosti došao je nakon napisa da mu ga je otac navodno kupio za 18. rođendan. Tijekom godina, na autu su izrađene značajne preinake, od širokih sportskih guma preko sportskog auspuha do preuređenih leptir-vrata.

Inače, upravo ovaj BMW bio je prije nekoliko godina oglašen na Njuškalu, gdje se prodavao za 125 tisuća eura. U međuvremenu su novinari 24sata razgovarali sa stručnjakom koji nam kaže da je vrijednost takvog serijskog M3 BMW-a bez prerada između 30 i 40 tisuća eura. Trenutaćno, s preradama, vrijedi između 80 i 100 tisuća eura, iako ga je teško procijeniti jer ih je vrlo malo na tržištu

Novinari su tom prilikom kontaktirali Joška upitavši ga gdje se u Hrvatskoj uopće može voziti auto od 640 konjskih snaga.

Foto: Dominik Bencan

– Po propisima se može voziti u Hrvatskoj. Recimo, u Njemačkoj na autobahnu se može voziti i više od 300 na sat. Auto je uredno atestiran i registriran, a na njemu se radilo u Njemačkoj, u G-poweru – izvijestio je Kerum mlađi za 24sata i dodao da je zatamnio stakla i skinuo tablice samo za potrebe snimanja

Ni on nije siguran u procjenu jer, kako kaže, teško je procijeniti nešto što je limitirano. Dodaje da je možda jedini ovakav primjerak na svijetu. 

– Ovo je jedini model u povijesti M3 što je izašao, a da je imao V8 atmosferski motor, što ga čini posebnim u odnosu na druge BMW linije i neću ga sigurno prodavati. Body kit je limitiran, cijeli je od karbona i 200 kilograma je lakši nego tvornički. Motor nije limitiran, a u vrijeme kad sam radio na njemu, bio sam među prvima u svijetu koji je naručio takav kompresor. On je takav već sedam godina, a sada je na njemu promijenjena samo boja i folija – kaže Kerum junior. Nije htio otkriti koliko je uložio u njega. 

VIDEO: Željko Kerum u svojoj konobi 'Pršut' pleše i pjeva s bivšim igračem Hajduka Ivicom Mornarom te splitskim sucima

Komentara 24

BE
bezvrijedanyugodinar
09:30 12.02.2021.

Kad će neki bogati sinek pohvaliti diplomom kao najbolji student u klasi?

MI
milanr
09:57 12.02.2021.

debil se hvali a ćaća dužan 1,7 milijardi kuna, nema valjda firme u hrvatskoj kojoj nije dužan ...

HE
Herceg
09:34 12.02.2021.

Pa opet glasajte za njegovog ćaću.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije