'Katastrofa': Maturanti ostvarili dosad najlošije rezultate na ispitima državne mature
– Matematika je katastrofalna, pogoršanje je i u hrvatskom, pri čemu je niz učenika na testu iz eseja predao prazan list papira – kažu upućeni.
Komentari 68
Vesele se u Njemačkoj...Biti će pomoćnih bauštelaca...majstore već dugo ne školujemo jer roditelji misle kak su njihova djeca jako pametna, i kak se navodno znaju služiti pametnim mobitelima, a realno pola njih ne zna ni mail proslijediti ili prilog prikopčati...
"Samo 58 posto učenika strukovnih škola uspjelo je s pozitivnom ocjenom proći ispit matematike na višoj (A) razini znanja, dok je prolaznost gimnazijalaca 79 posto. Na nižoj razini matematike (B) prolaznost među gimnazijalcima je 79 posto, a među učenicima strukovnih škola 71 posto." Mogu si zamisliti kolika bi bila prolaznost da je prag prolaznosti bio 50% a ne 25%. Zabijamo glavu u pijesak umjesto da se bavimo veoma ozbiljnim problemom. Ovo će nas skupo koštati.
Možda da influancere uključe u famoznu reformu? Možda je njihov utjecaj na djecu veći?
Kamo sreće da se smanji broj upisnih mjesta na sveučilištu pa bi od ovoga svega i bilo neke koristi. Ali, dobiti ćemo isti broj upisnih mjesta na koja će upasti generacija koja je ostvarila nikada gori rezultat. I koja je onda poanta ove vijesti ?!?! Možda da nakon ove generacije doktora koji će nas liječiti bez dana staža, dobijemo nove koji će nas liječiti preko youtube tutoriala ?!?!
cijela nacije progresivno nazaduje..citam neki blog od autorice koju bi mogao svrstati u mlade generacije,ja nju ne razumijem sta pise..ne zbog materije nego ne zna se izrazavati ..kao da citam google translate recenice prepune nepotrebnih pridjeva snazno jako mocno itd
Problem broj jedan su roditelji. To počinje već u osnovnoj gdje imamo poplavu odlikaša! A zakaj? Zato kaj niti jedan učitelj/profesor ne želi riskirati batine od nekog kvadratka od oca ili majke. I onda još roditelji utuve detetu kak je jako pametno, kak je pametnije od učitelja/profesora, kak sve zna i kak je tatino/mamino zlato i kak se ne treba bojati nikoga jer je eto tako divno i prekrasno i najpametnije i najmudrije... Rezultat je da deca ne uče jer su uvjerena da je to kaj im tatica i mamica vele istina. I eto vam rezultata! To nema veze sa politikom, to nema veze sa učiteljima/profesorima, to nema veze sa nastavnim programima i da li imamo više sati ovoga ili onoga. To je isključivo krivnja roditelja i pomanjkanje "sitzfleisa" kod dece!!!
Svi smo znali da nam je školstvo tako a sad nam je kriva Ministrica? U matematici za pozitivnu ocijenu trebalo je samo 25% za prolaznost!!! U drugim EU državama je min 75% !!! Za ovo su krivi nastavnici, roditelji i djeca. Zašto? Nastavnici daju prolazne ocjene ili 5 a nisu zaslužili ni približno od toga. Drugo nisu sposobni pogotovo ovi iz matematike objasniti da djeca skuže. Roditelji se protive ako dijeca neidu u gimnaziju a nastavnici popuštaju. Učenici su toliko razmaženi da svi trebaju raditi ne samo doma nego i u restorane prati suđe pa bi jako brzo skužili da je puno lakše učiti!’
Bolje predati prazan papir i priznati da ne znaš nego fotokopirati tuđi rad i biti potpredsjednik sabora....
Jesenti milu bigulicu, kako rezultati na matuiri ne bi bili katastrofalni kad ju polažu sve sami odlikaši s četverogodišnjim prosjekom ocjena od 4,8 do 5,0 iza kojih u većini slučajeva stoji tek polovično ili površno znanje. Tja, kaj se more, moderni, progresivnii. liberalni, tolerantni, empatični i inkluzivni roditelji u nas ne podnose ništa drugo osim odličnog uspjeha svoje djece u školi. Tolerancija i empatija često im idu tako daleko da su kadri razbiti nos svakom nastavniku koji se i samo usudi reći pravu istinu o njihovim mezimcima, iako je ona svima i predobro poznata.
Još jedan dokaz da prosjek ocjena ne pokazuje stvarno znanje. Ukinite prosjek ocjena i vratite prijemne ispite. Rasteretite učitelje i profesore od roditelja koji stalno traže odličan uspjeh za svoje dijete a nitko ne traži da pomognu djetetu da savladajuaju gradivo. Uvedite dodatne izborne predmete iz matematike i fizike kako bi djeca mogli proširiti svoja znanja. Podržite udruge STEAM u svakoj školi kako bi svi imali pristup dodatnom znanju a ne samo određene škole. Počnite razmišljati kako pomoći djeci a ne kako ih samo kritizirati i optuživati a ništa ne poduzimati.
Mišljenja sam da bi svi gimnazijalci, ako žele da im se prizna SSS, morali položiti A razinu obaveznih predmeta na maturi. Strukovne škole imaju strukovne predmete i maturalnu radnju koja im omogućava priznavanje srednje stručne spreme. Gimnazijalci ako ne polože državnu maturu A razine nisu u dovoljnoj mjeri svladali gradivo i to treba biti pad. Tako bismo smanjili i ludilo za upisom u gimnazije nakon koje vrlo mali postotak gimnazijalaca i završi fakultete.
Baš će škola za život donijeti ujednačenje ocjenjivanja. Naročito sa svojim opisnim ocjenjivanjem u nižim razredima i ocjenjivanjem kreativnosti... Druga stvar što bi pomogla, to je ono što svugdje u svijetu postoji, a to je praćenje rezultata učenika prema školi koju je pohađao. Ocjenjivanje škole i pojedinih profesora u njima je osnova... To i vaučerizacija... Ovako sada je sve jedna hrpa da se slučajno netko ne istakne ili netko ispadne loš. Baš kao i sve ostalo u državnim i javnim strukturama...
To su rezultati koje je nama naša "zemlja znanja" dala, i nemojmo se zavarati, bit će još gore. To su rezultati koji se dobiju kad škole nemaju niti toliko autoriteta da mogu zabraniti mobitele na nastavi, kad je domaća zadaća tlaka, kad roditelji mogu opravdati silne izostanke, i kad mogu anonimno prijavljivati nastavnike kako im se svidi, kad nastavnici moraju potrošiti više vremena na administraciji nego na rad s djecom, kad im se nameće sve više obaveza a plaća ne raste...da li da nastavim? A tek kad proradi "škola za život" (idiotskog li naziva), kad nam klinci počnu raditi "projektu nastavu" a da osnovne stvari ne moraju znati... Iskreno, bojim se za naše mlade generacije.
Fuckas maturu, treba drilati strane jezike.
Što se svi čude , država je propala, zašto bi djeca učila kad se poslovi djele partijski i po sistemu snađi se druže. Profesori u svim školama predaju po principu samo da im dan prođe i puštaju djecu da prepisuju a onda na maturi svi odjednom traže znanje i to veliko, to je bolesno društvo. Uostalom zašto forsirate da svi budu visokoobrazovani, pa fali nam svih obrtničkih radnika a i plaće su bolje, zašto djecu ne forsirate da budu zanatlije majstori i budući obrtnici ???
Ministrica Divljak bi trebala podnijeti ostavku, kad bi imala imalo morala.
Sramotni rezultati besramne ministrice, Blaženke Divljak.
Važno je što imamo kurikulum i istanbulsku i kuščevića što briše važeće glasove za referendum. Kajgod matematika tko to još danas treba.
#homeschool u Hrvatskoj!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
A da učenici malo više griju stolice,a manje vise po kafićima I kompjuterskim igricama???