Hrvatska po cijenama vozačkog ispita u svjetskom vrhu, a po prometnoj kulturi pri dnu
Državnih je nameta puno, od autoškola se traže velika ulaganja, a ceh plaćaju kandidati
Komentari 23
Također i tehnički pregled plus osiguranje. Lopine jedne za onaj posao od 15 minuta uzimati tolike novce.
puno bezposlenih, puno fiktivno zaposlenih zijeva i obrok traži.. najviša davanja na benzin najviša davanja za auto školu najviša davanja za automobil najviše kazne za prometne prekršaje.. u krivim stvarima prednjačimo u eu
Parafiskalni nameti prema građaninu. Hoćeš vozačku? Krvi ćemo ti se napit. U cijeni vozačkog se nalazi svašta, svatko tko se mogao okoristiti je omastio brkove, a najviše HAK.
Idite polagat vozački u Austriju da vas vidim ,tamo moraš biti bez greške,ali ćeš naučiti voziti ili nećeš položiti dugo,dugo...
Kultura u prometu = 0
Škole ne valjaju ništa jer 90% vozač ne zna osnovna pravila na raskrižju bez oznaka. Ljudi misle da ako je cesta ravna da imaju prednost i uopće ne znaju pravilo desne strane. O ostalima da i ne pričam. Kada stanem i propustim nekoga sa desne strane gledaju me ko budalu, a kada uđem prvi jer imam pravo prvenstva ljude se i trube. Katastrofa.
Naravno, jer kandidati ništa ne nauče, ali debelo plaćaju školu.
Lopovi su svuda oko nas.....Žalosna je ova naša vukoje....na......Hvala HDZ%krkani
I dobri su tko ih obučava.Barem 90% takozvanih instruktora ne bi smjelo ni pješice ići a kamoli nekog obučavati za vozača. Sasvim je "normalno" vidjeti vozilo Auto škole u sumrak ili svitanje bez svjetala. Jednom mi je tako iz maglee koja se nožem mogla rezati izronio neosvjetljeni golf. Kad sam signalizirao instruktoru, blenuo je ko tele u šarena vrata. Usput, mislim da kao umirovljeni profesionalni vozač svih kategorija, koji nikad nije ogrebao ni svoj ni tuđi auto, imam pravo reći istinu. Ako mislite da sam gotovo pola stoljeća vozio kao baba, varate se. Još uvijek češće pretječem nego što me pretječu.
U Svedskoj je praksa da roditelj, prijatelj obucava djecu a uslov je 5-g godina prometna bez vecih prekrsaja. Tako da prosjecan kandidat prije polaganja dobije besplatno par godina obuke i sto vise 200 ili 500 sati voznje. Sa zeleni naljepnicama"proba"" na autu to su obicno djeca koja voze roditelja-e i tako usput nauce. Za polaganje se takodje moze koristiti isto, vlastito auto, auto roditelja, prijatelja. Duple komande nisu potrebne na autima za obuku privatno. Ljekarsko uvjerenje ne treba, samo se popuni izjava o zdrastvenom stanju. Testovi imaju na internetu.- Tako oni to rade, polazu u zadnjih 30 i vise godina.
Kad se radi o cijenama Hrvati su svjetski majstori i opet se im nista ne isplati radit. Cvarci kao da su od bifteka, maslinovo ulje vino i puno toga.
Instruktori rade na vozilu autoškole za 30 kuna (maksimalno sati koliko ima mjesec tj. max 8 dnevno), a na svojim autima za cca 70 kuna brutto sat (od tog iznosa dobiju plaću, plaćaju doprinose, servise, gorivo, amortizaciju, osiguranja...)također max 40 sati tjedno. Ko ima volje nek to stavi u kalkulator. Mislim da je Sandra (novinarka) vrlo površno odradila temu. Cijene u Europi su na koncu drastično veće nego u HR.
Da dopunim : I na Balkanu je praksa da roditelj obucava djecu (16+g.) voziti auto sam za razliku od Svedske bez zelene oznake magnetne naljepnice od pola metra na autu "vj. obuka,L " i sakriveno od policije i drugih u prometu a to nije dobro.
Vozacki u Irskoj 50 € testovi , 465€ voznja , prvih god dana imas slovo L i ne smijes vozit jaci auto i izac na autoput , a osiguranje je jeftinije ako ugradis boxmo , koji ne dozvoljava voznju iznad 80 km h, . Tehnicki pregled 50 € , road tax ovisi o starosti vrsti i snazi auta , osiguranje je isto tako
Kako neki voze mislim da kupuju vozačke na tržnici...
rtv pretplata,pdv,autoškola,birokaracija,nameti...nema što,prvi u europi,ali po lošem
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Mi sa cijenama uvijek pratimo prve u svijetu.