Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 127
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Važnost domaće proizvodnje

Fortenova grupa ponudila je otkup proizvoda malim proizvođačima za vrijeme pandemije i dala važan doprinos budućnosti hrvatske poljoprivredne proizvodnje

Fortenova grupa
Foto: Fortenova grupa
1/2
22.12.2020.
u 15:39

Fortenova grupa strateški je orijentirana na domaće gospodarstvo i proizvodnju te je za vrijeme pandemije još jednom poslala snažnu poruku o važnosti domaćih proizvođača i samodostatnosti u proizvodnji hrane

Situacija nastala zbog pandemije izazvane koronavirusom koja je otežala i onemogućila poslovanje velikom broju tvrtki, posebno u segmentu opskrbe i uvoza, još jednom je potvrdila važnost domaće proizvodnje. U borbi s gospodarskim posljedicama krize važno je da pokažemo odgovornost i solidarnost te se snažnije okrenemo domaćoj proizvodnji i ugradimo hrvatski proizvod gdje god je to moguće, što je prepoznao i najveći je proizvođač poljoprivrednih proizvoda u Hrvatskoj, Fortenova grupa.

U portfelju proizvoda Fortenova grupe nalaze se najjači regionalni brendovi međunarodno priznate kvalitete i vrlo visoke percepcije kod potrošača, a nastavljaju i sustavno ulagati u razvoj i jačanje vlastitih poljoprivrednih i proizvodnih kapaciteta. Brendovi Fortenova grupe lideri su u svojim kategorijama na većini tržišta pa se tako u segmentu maloprodaje i veleprodaje izdvajaju lanci Konzum, Velpro i Tisak, u prehrani brendovi Jamnica, Ledo, Mladina, PIK Vrbovec, Zvijezda, Roto i Solana Pag, a u segmentu poljoprivrede proizvođači Agrolaguna, Belje, PIK Vinkovci, Vupik te Vinka.

Fortenova grupa ujedno je i veliki hrvatski otkupljivač koji oduvijek podupire domaće gospodarstvo i proizvodnju, a svoju stratešku orijentaciju prema hrvatskoj proizvodnji dokazala je i u pandemiji koronavirusa. Za sve male proizvođače koji su u okolnostima provođenja mjera prevencije širenja koronavirusa bili u nemogućnosti plasirati svoje proizvode na lokalnim tržnicama, osigurala je alternativan distribucijski i prodajni kanal. Tim je korakom još jednom dokazala koliko su joj mali obiteljski poljoprivredni proizvođači i OPG-ovci važan poslovni partner te poslala poruku kako dijeli vrijednosti o važnosti kupovine hrvatskih proizvoda, usmjerenje na samodostatnost nacionalne i lokalne proizvodnje te jačanje domaćih lanaca opskrbe.

Iste vrijednosti unutar cijele grupacije

Sve kompanije u Fortenova grupi, sukladno vlastitim korporativnim vrijednostima, kontinuirano ulažu u razvoj zajednice u kojoj djeluju pa su tako na samom početku pandemije PIK Vinkovci pozvali male poljoprivredne proizvođače i OPG-ove iz Hrvatske da se prijave za otkup proizvoda koji će se plasirati u Konzumu. PIK Vinkovci putem pet otkupnih centara strateški pokrivaju poljoprivrednu proizvodnju cijele Hrvatske, a godišnje otkupe više od 20.000 tona voća i povrća.

U okviru inicijative koju je pokrenula Fortenova grupa u suradnji s Poljoprivrednom komorom i Ministarstvom poljoprivrede, PIK Vinkovci su malim domaćim proizvođačima osigurali prijeko potreban novi kanal za plasman proizvoda, čime je Konzum je kao najveći nacionalni maloprodajni lanac dodatno postao efikasan prodajni kanal za sve male proizvođače i obiteljska gospodarstva koji su dosad svoje proizvode nudili uglavnom lokalnim zajednicama i tržnicama.

Epidemija potvrdila važnost dugogodišnje strategije poticanja domaće proizvodnje

Važnost kupnje hrvatskih proizvoda godinama njeguje i PIK Vrbovec koji, kao proizvođač i najveća mesna industrija u Hrvatskoj i regiji, od samih početaka kontinuirano izdvaja značajna sredstva i aktivno je uključen u izgradnju domaćeg stočnog fonda.

PIK Vrbovec danas ima najmoderniju tvornicu u regiji u koju su implementirana sva tehnološka dostignuća u proizvodnji
Foto: Fortenova grupa

PIK je 2011. prvi među mesnim industrijama potpisao Ugovor o dobrovoljnom označavanju svježeg svinjećeg pakiranog mesa s Hrvatskom poljoprivrednom agencijom, a do danas je i najveći nositelj oznake “Meso hrvatskih farmi” na tržištu crvenog mesa. PIK-u je također važan i rad udruge Baby Beef koja okuplja proizvođače tovne junadi pa tako otkupljuje juneće meso od svih velikih dobavljača i plasira ga na 1.000 prodajnih mjesta.

PIK surađuje s više od 100 farmi u cijeloj Hrvatskoj, a iz hrvatskog uzgoja u PIK godišnje dolazi preko 350.000 svinja i 35.000 goveda. Od ukupne količine domaće stoke PIK otkupi preko 50% svinja i preko 40% goveda koje plasira na domaće i na izvozna tržišta.

Upravo se prepoznavanje truda i rada domaćih poljoprivrednika i OPG-ova te podrška razvoju hrvatske poljoprivrede pokazala glavnom komparativnom prednošću Fortenova grupe, što kupci nastavljaju prepoznavati i nagrađivati.

Sadržaj nastao u suradnji s Fortenova grupom

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije