Bez mostarine ARZ ostaje bez 50 milijuna kuna godišnje
Krčki most je pod upravljanjem Autoceste Rijeka - Zagreb (ARZ) koja je proširenje svog koncesijskog područja na taj most, autocestu Rijeka - Rupa i riječku obilaznicu 2007. platila 1,5 milijardi kuna
Komentari 23
Glasovali ste za kapitalizam sad plaćajte sve
ne ostaju oni bez ničega, taj je most izgradjen sredstvima samodoprinosa u bivšoj državi i odavno je otplaćen, ja bi ostavio neku simboličnu cifru od cca 5 kn za održavanje i to je to a ne da ove lopine zaradjuju i kradu na nečem sa čime nemaju nikakve veze. Jedino što je napravljeno od 90-ih je promjena imena. Čekam da i tunelu Učka promjene ime.... možda u tunel provizije Šarinića i kradeze žgadije. Da su normalni ujedinili bi se sa HAC-om ali onda nebi bilo toliko administracije, šefova, direktora, prilika za krasti.... FUJ!!!
Kaj ste s kruške pali. Butković odlično radi, zimi smanjuje cestarine i mostarine ljeti malo poveća. Zarada za RH dobra i most se održavati treba. Za one koji rade na ovoj ili onoj strani mosta smisliti još popusta ili naa plaću dodati "pod troškove prijevoza". Ovi bajkeri neka uživaju i neka se ne uljućuju, svjesno ili su ih nasanjkali, u politička prepucavanja.Pa bar bi oni trebali znati da dok voze po zapadu plaćaju i WC, ako ih ulove da to rade iza hrasta kazna 75 e.
a tunel sveti Ilija je izgrađen kako? pa se Bosanci voze besplatno.. ajde ne lažite
Koliko blesavog komentara!Evo još jedan:most treba zatvoriti i vratiti trajekte!Zašto bi ostali otočani plaćali prevoz na kopno a ovi ne?Sve otoke povezati mostovima da nitko ne plaća!Malo bi im pomogli turist da sirotinja preživi!
Poštovani komentatori, lupetate bezveze,,, Svi stanovnici Lošinja, Cresa i Krka imaju BESPLATAN prolazak preko mosta. Posjeduju tzv. "otočki ENC" s kojim prelaze most, ponavljam, BESPLATNO. U čemu je problem?
Neka ARZ pristane na procjenu radnih mjesta. Od strane kakve neovisne agencije. Koliko je meni poznato, a znam nekoga tko tamo radi, najmanje 30 % zaposlenika u ARZu je na izmišljenim radnim mjestima. Uhljebi. Koji da bi se održali naplaćuju i ono što je Tito izgradio. Naplata na krčkom mostu metafora je HDZove vladavine. Naplaćuju nam i uzimaju ono što nisu ni osmislili ni stvorili. Građani su robovi HDZa i njegovih kasta (branitelja, uhljeba po javnim poduzećima i hercegovaca).
ukinuta je tunelarina za glasače HDZ-a zločinačke organizacije iz zagvozda, tko je ovima kriv kad krivo glasaju
Kada smo ukinuli hdz-ovim glasačima tunelarinu bez koliko smo kuna ostali?
Jedan dan pišete kako država nema para, a drugi se bunite kada se nešto mora platiti.
Krčki most bi trebalo dati lokalnoj zajednici tj. Primorsko-goranskoj županiji na upravljanje. Pa neka oni odluče. Što radi župan Komadina? Taj je poznat da voli udobne kućne papuče, ne vjerujem da je u stanju za išta se izboriti. Krčani organizirajte se.
mostarinu treba plaćati i točka. lokalci mogu biti oslobođeni i tu staje svaka daljnja priča. onaj tunel na biokovu ne želim ni spominjati. tu je država, politika, popušila. nije trebala pristati na to, ukinuti tunelarinu.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
most se ne bi smio naplaćivati samo iz jednog razloga, a to zato jer nema alternativnog pravca. uzrok kolona na krku je naplata mosta. 15 kom po krku do mosta vozi te se 55 minuta. Kad nam slovenci počnu štrajkatiti na granici i stvaraju kolone onda je to međunarodni problem jer nam ugrožava turizam, a mi ga se sami sebi ugrožavamo na naplatnim kućicama gdje se stvaraju kilometarske kolone.