Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 133
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Trećemajci
Povratak na članak

"Ako nam ne date plaće i škver, izlazimo prosvjedovati na ulice"

Radnici, osim plaća, traže izdavanje jamstava za drugu tranšu kredita te prodaju broda “Monte Carlo”. U protivnom će tražiti i smjenu ministara.

Komentari 24

OB
-obrisani-
16:40 25.02.2010.

bomba, ma upravo tako! Sindikati i Radnici! Na ulice! Pokažite zube.... Zar ste ovu Hrvatsku željeli devedesete!? Doli domaći izdajnici!

VL
PO
podravec
21:01 25.02.2010.

Capolo, svi su do sada obečali da će sve radnike zadržati. Znaš li barem jednoga koji je obečanje ispunio? Da li je netko kažnjen oduzimanjem ako se nije držao ugovora? Čudi me da još ima tako naivnih ljudi kao što si ti.

VL
OB
-obrisani-
16:15 25.02.2010.

Daj više izađite na ulice plz, dosta praznih prijetnji..:P

VL
JA
jankoprekobrda
16:23 25.02.2010.

Masovni prosvijedi su potrebni diljem svijeta potrebno je dati odgovor GRAMZLJIVOM I PROKLETO POHLEPNOM kapitalu i globalizaciji koja nas je dovela do ovoga. Mozda je sazrijelo vrijeme za jednu novu internationalu, koja ce se na principima globalizacije globalno suprostaviti kapitaluu nesposobnim i korumpiranim politicarima koji svoje osobne interesa stavljaju ispred nacionalnih interesa. Uostalom sijetimo se Amerika i Engleska biti ce zemlja proleterska. Da je u kapitalizmu vise socijalne pravde do ove ekonomske svijetske krize nebi ni odslo.

VL
BO
bomba
16:24 25.02.2010.

Svi pričaju nigdje djela.

VL
KA
Kakma
16:44 25.02.2010.

Kakve ulice?U boj za osnovna prava za prezivljavanje,u boj za ljudsko dostojanstvo,u boj protiv pljacke,varanja i prevare.U Boj za bolje sutra.

VL
VZ
veki_zg
16:44 25.02.2010.

zašto u tako maloj zemlji uopce ima toliko brodogradilišta?! ..ljudi valjda više nisu svjesni da nema jugoslavije...država je več pljunula tolke novce na ta brodogradilišta i nikad ništa...šta se nisu vec svi pomirili da nebude nikad ništa tj.nikakvog profita od tih brodogradilišta(jer ih je previše)....eventualno jedno bi moglo proč....treba se nac neka alternativa za radnike jer ovak mogu štrajkat do...zauvijek....

VL
Avatar Robinzon
Robinzon
16:56 25.02.2010.

Mojoj firmi država nikada nije plaćala gubitke kao brodogradilištima.Ni jedan brod još nisu napravili tako da na njemu zarade.Dosta je ugovaranja brodova sa dampinškim cijenama.Neka se brodogradilišta, koja se sama ne mogu financirati, zatvore, a radnicima dade neki drugi posao od kojeg bi mogli ljudski živjeti.

VL
JA
jankoprekobrda
16:59 25.02.2010.

Tko se sijeca??? PROLETERI SVIH ZEMALJA UJEDINITE SE!!! A ja dodajem: SKVERANI SVIJETA ILI BAREM HRVATSKE UJEDINITE SE!!!!

VL
DA
davorac
17:23 25.02.2010.

to su basne djeci dečki nemate vi muda niste vi grci francuzi itd vi se bojite kosorice više nego četnika

VL
OB
-obrisani-
17:34 25.02.2010.

Znam da nije rješenje, ali ipak zašto umjesto novca država ne da svim brodogradilištima posao u obliku izgradnje brodova obalne straže i HRM, te podmornica od kojih nije trebalo odustati u koncepciji mornarice? Ima li suvislog odgovora na ovo pitanje?

VL
GA
gala
17:50 25.02.2010.

splićanin_No1 dobra ideja. na taj bi način država bar dobila nešto za uzvrat za sav novac koji im se daje.

VL
OB
-obrisani-
19:30 25.02.2010.

25.02.2010. u 16:56h Robinzon je napisao/la: Mojoj firmi država nikada nije plaćala gubitke kao brodogradilištima TVOJA FIRMA TVOJA BRIGA A DRZAVNA FIRMA DRZAVINA BRIGA /vrati firmu ako ti je briga teska/.

VL
JM
Juraj_MALI
20:17 25.02.2010.

Ma ne treba više škverovima dati niti kune, to su samo rupe bez dna koje već dugo žive ne našoj grbači.

VL
OB
-obrisani-
20:18 25.02.2010.

Brodogradilište 3 maj je na odlićnoj poziciji ,nekom je u interesu samo da se doćepa pomorskog dobra,kad prićate i pišete o subvencijama ,pa taj brod se proda i lova ode državi a država daje samo garanciju u kapitalu koji poslje povuće sebi da će brod bit izgrađen!3 maj su uništile loše uprave koje je postavljala politika ,naši brodomonteri i zavarivaći cijenjeni su u njemaćkoj i italiji!Radnici su najmanje krivi,pogledajte cijelu državu i seljake i ostalo gospodarstvo imam osjećaj da neko želi uništit cijelo hrvatsko gospodarstvo!

VL
OB
-obrisani-
20:24 25.02.2010.

Europska unija ne daje direktne subvencije brodogradilištima, ali dopušta indirektne subvencije (npr naručuju se vojni brodovi po većoj cijeni od tržišne, subvencionira se tehnološka obnova, inovacije, novi projekti, a ne tekuće poslovanje i slično.). Stoga mislim da kod nas treba uzeti u obzir da: Brodogradnja sudjeluje u cjelokupnom izvozu RH sa oko 15%. Izvorni je hrvatski proizvod u koji se ugrađuje oko 60% domaće opreme (uključujući i trošak procesa rada ) Država treba poticati poduzetnike oko brodogradilišta da bi se povećao postotak ugradnje i kvaliteta domaće opreme, a sa time i broj zaposlenih. Npr. U Italiji (Fincantieri – Monfalcone u putničke brodove čija prodajna vrijednost iznosi oko 700 mil. USD ugrađuje se preko 80% domaće talijanske opreme što iznosi po brodu oko 560 mil. USD. Brod je proizvod hrvatskog znanja, Hrvatski brodovi su više puta nagrađivani od eminentnih svjetskih institucija i časopisa, ali potrebno je restruktuiranje i tehnološka obnova brodogradilišta. Privatizacija da ali kroz radničko dioničarstvo i strateške partnere koji neće gasiti proizvodnju, da se zaštite brodogradilišta od mogućnosti malverzacija sa nekretninama, jer se sva nalaze na atraktivnim položajima uz more, te se upravo sada radi na vraćanju nekretnina na pomorskom dobru na kojima se nalaze brodogradilišta u njihovo vlasništvo zbog povećanja vrijednosti temeljnog kapitala. Svakoj vladi koja je donijela odluku o sanaciji gubitaka škverova trebalo je barem nekoliko mjeseci od odluke do njezine provedbe, što je u međuvremenu stvorili nove gubitke. Potrebno je graditi tehnološki zahtjevnije brodove koji postižu veću cijenu na tržištu, jer se sa jednostavnim brodovima ne može konkurirati brodogradilištima na dalekom istoku. Brodogradnja se u ekonomskom smislu smatra jednim od generatora razvoja gospodarstva. , Zašto država nije osnovala banku za kreditiranje brodogradnje nego se krediti dobivaju od stranih banaka po nepovoljnim uvjetima, mi smo vjerovatno jedina zemlja u svijetu koja ima brodogradilišta, a vlastite željezare prodaje strancima

VL
CA
Capolo
20:36 25.02.2010.

Treba smanjti sva davanja prema brodogradilištima pa što si oni umišljaju, živjeti na naš račun još 20 godina? Ako je brodogradilište nepofitabilno, lijepo ključ u bavu i na javni natječaj u kojem treba jedini uvjet biti da se zadrže svi radnici. A hoće li to biti i dalje brodogradilište ili neki turistički sadržaj s kojim će se i radnici preklificirati boli me briga.

VL
Avatar kresimir*
kresimir*
21:22 25.02.2010.

Ok, Capolo! Di ti radis? Ko te placa, a jos me vise zanima strucna sprema, skola i slicno?

VL
OB
-obrisani-
22:00 25.02.2010.

Brodogradnja je vitalna hrvatska industrija. Svako brodogradilište veže na sebe stotine kooperantskih firmi. Zato je brodogradnja naš strateški interes. Iz Uprava treba istjerati sve politikom dovedene ljude koji će ukinuti praksu nabave materijala preko off shore kompanija ( u vlasništvu članova uprave), spriječiti pumpanja kooperantskih računa (radi diobe takvog plijena) i sva brodogradilišta će postati s vremenom rentabilna u većoj ili manjoj mjeri. Samo poslovanje na nuli bi bilo korak od 1000 milja. Jer, ne zaboravite, da biste mogli za svoje kune kupovati uvozno smeće od hrane, netko je trebao zaraditi eure, dolare. To sigurno nije zaradio nitko do izvoznika. Još da nisu pljačkani 16 godina tečajem, danas bi bili oličenje uspjeha. Inače, ne znam je li itko od vas kad bio u kojem brodogradilištu. Budete li imali prilike, svakako otiđite, bit ćete ponosni što ste HRvat.

VL
CA
Capolo
22:31 25.02.2010.

kresimir* Možda nekoga ne treba plaćati da izrazi svoje mišljenje, vjerujem da je to tebi teško zamisliti, ali i to je jedan vid demokracije. Pa ti pričaj priću do jutra. Ali previše ludi živi na Državnim, NAŠIM leđima.

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.