Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 12
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
veliki propust

Twitter je možda upotrijebio korisničke podatke za personalizirane oglase bez dopuštenja

Instagram
Pixabay
07.08.2019.
u 10:35

Tvrtka navodi da je nedavno otkrila probleme i riješila ih u ponedjeljak, iako nije još otkriveno tko je sve time pogođen.

Twitter je u utorak objavio da je možda upotrijebio korisničke podatke za personalizirane oglase bez njihova dopuštenja zbog problema s postavkama. 

Tvrtka navodi da je nedavno otkrila probleme i riješila ih u ponedjeljak, iako nije još otkriveno tko je sve time pogođen. 

Korisnički podaci su snažan alat tvrtkama koji se njima koriste pri odlučivanju o plasiranju reklama, isticanju sadržaja i o tome koji bi potrošači mogli biti zainteresirani za proizvod. 

Velike tehnološke kompanije su pod nadzorom regulatora diljem svijeta zbog prakse dijeljenja podataka. 

"Imali ste povjerenje u nas da slijedite vlastite odabire, a mi smo vas u tome iznevjerili", objavio je Twitter na svojoj web stranici, uz ispriku i obećanje da će poduzeti korake kako se "greška" ne bi ponovila. 

 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije