Katie Bouman (29)
Povratak na članak

Tko je mlada znanstvenica koja stoji iza objave slike crne rupe

Na svom je Facebooku Katie Bouman objavila fotografiju na kojoj je pokazala svoje oduševljenje činjenicom da je njezin algoritam omogućio da čovječanstvo vidi prikaz crne rupe

Komentari 11

Avatar Torento
Torento
06:24 12.04.2019.

Ovo je LAŽ FEMINACISTIČKIH MEDIJA. Ona je napravila samo 50.000 linija koda i podataka (manje od 6%), dok je muškarac (Andrew Chael) napravio 850.000 linija koda i podataka (više od 94%). Ona skoro nije niti znala što je crna rupa. 80% znanstvenog tima su muškarci, a sve zasluge su ljevičarski mediji prepisali ženi.

AI
airbender
17:54 11.04.2019.

svaka čast, 100 godina nakon sto je matematika predvidjela postojanje ovakvih monstruma u svemiru, mi danas imamo sliku. to je prava snaga znanosti i matematike, kad ti formule govore da nesto postoji, ti nemas pojma sto je to, velik dio znanstvene zajednice potroši 100 godina da sazna što je to, LIGO eksperiment dokaže gravitacijske valove koji mogu nastati samo ako se dvije singularnosti sudare i sada konacno slika. predobro. a sve je počelo observacijom zvijezda koje jure oko mračne točke koja ima masu milijardu sunaca. gdje je blješteća svjetlost nečega što ima toliku masu? to moze biti samo crna rupa i evo je konačno. Einstein možeš mirno spavati, a Hawking sad imamo sliku izvora tvoje radijacije koju si cijeli zivot proučavao.

MO
Mojsije
17:32 11.04.2019.

Fotomontaža.Glupa i neistinita slika.

Avatar dr. Evil
dr. Evil
17:56 11.04.2019.

Uvjek je lijepo kad ženska priča o crnoj rupi

TO
torente
18:40 11.04.2019.

A sad zamislite sta znaju i mogu svemirski međugalakticki putnici, vanzemaljci? Pa mi kao da smo amebe naspram njih.