OTKRIĆE SATELITA TESS

NASA: Otkrili smo kandidata za 'Super Zemlju'

TESS
Foto: NASA
20.09.2018.

NASA je na Twitteru objavila kako je njihov satelit pronašao 'prvog kandidata' za 'Super Zemlju' koja je udaljena gotovo 60 svjetlosnih godina od Zemlje.

Planet nazvan 'Pi Men c' otkrio je satelit Transiting Exoplanet Survey (TESS) kojeg NASA koristi nekoliko mjeseci.

'Super Zemlja' nalazi se u orbiti oko zvijezde Pi Mensae i trenutno ga proučavaju znanstvenici, objavili su na Twitteru. Svoju zvijezdu okruži za 6,3 dana.

Pokraj nje otkrili su i divovski planet 10-ak puta veći od Jupitera kojem treba 2100 dana da napravi krug oko zvijezde.

Pogledajte i video: Skrivene lokacije na Google mapama

ZA
Zagy154
20:29 20.09.2018.

a do nje bute dosli nikad

MI
midea
23:26 20.09.2018.

svaka pametna osoba zna da su ovo samo NASAine gluposti i izmišljotine , sonde putuju tamo gdje ih ne možemo vidjeti , zašto je tako teško poslati sondu na mjesec ? odgovor je vrlo jednostavan , ne mogu ga lažiratii jer svaki lajik teleskopom može takav poduhvat pratiti !

Avatar Keep_calm
Keep_calm
22:30 20.09.2018.

Ne mogu vjerovati da je ovo za vas informacija, jeste li vi u stanju pročitati nešto više od objave na twitteru?!