Crveni planet

NASA-in rover Curiosity pronašao dokaze života na Marsu?!

Mars
Foto: Ilustracija: Reuters/Pixsell
16.12.2014.

NASA-in rover Curiosity koji već više od dvije godine istražuje Mars možda je pronašao dokaze života na Crvenom planetu, javlja Irish Examiner.

Naime, instrument na robotu identificirao je misteriozan porast koncentracije metana koji se ne može lako objasniti ni geološki ni time da su organski materijal na planet donijeli kometi ili asteroidi. Iako znanstvenici nisu sigurni što proizvodi metan, priznaju da bi izvor mogli biti organizmi poput bakterija.

Ako se potvrdi da na Marsu postoje živući mikrobi to će biti jedno od najmonumentalnijih otkrića u povijesti, javlja Irish Examiner.

>> Rover Curiosity otkrio drevno jezero na Marsu!

Avatar bok
bok
22:34 16.12.2014.

metan?ma prdeknija neko na marsu...

Avatar ВеселинКубурићКанџија
ВеселинКубурићКанџија
11:20 17.12.2014.

Dosta vise vesti iz regiona, pisite o Alfa Kentauri ili o Plejadama, samo molim vas okanite se naseg suncevog sistema.

Avatar Mrki medvjed
Mrki medvjed
21:50 16.12.2014.

Ostaje pitanje svih pitanja: Tko je ustvari pao s Marsa?!