'Ako ne želite da vama AI manipulira, plešite, kuhajte i pjevajte, poput Grka Zorbe'
Mi potrošači moramo razviti vještine kritičkog mišljenja kako bismo se zaštitili od manipulacije oglasima, ali što je najvažnije, prepoznati činjenice iz lažnih vijesti
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
"Mi potrošači moramo razviti vještine kritičkog mišljenja kako bismo se zaštitili od manipulacije oglasima, ali što je najvažnije, prepoznati činjenice iz lažnih vijesti ." Ta vjestina je slabo razvijena u HR, rijetki vide istinu iz reklama. Proizvodi koji se najvise reklamiraju su u realnosti smece. Za info: ljudi koji su radili reklame u duhanskoj industriji sada rade reklame u telekom industriji. Sa prodaje jednog otrova presli na drugi. Potrosaca za oba otrova ima dovoljno u HR.