Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
4 3°C
  • znam:

    "Mi potrošači moramo razviti vještine kritičkog mišljenja kako bismo se zaštitili od manipulacije oglasima, ali što je najvažnije, prepoznati činjenice iz lažnih vijesti ." Ta vjestina je slabo razvijena u HR, rijetki vide istinu iz reklama. Proizvodi koji se najvise ... prikaži još! reklamiraju su u realnosti smece. Za info: ljudi koji su radili reklame u duhanskoj industriji sada rade reklame u telekom industriji. Sa prodaje jednog otrova presli na drugi. Potrosaca za oba otrova ima dovoljno u HR.

Još iz rubrike Tech/Sci

Boris Johnson
Velika Britanija odlučila

Boris Johnson dao zeleno svjetlo Huaweiju za gradnju dijela 5G mreže

Odjeci - Davos 2020:

Kako potaknuti inovacije u digitalnoj ekonomiji na temelju 5G tehnologije

2
Digital Takeover
Digital Takeover

Tajne uspješnog poslovanja aplikacije koju koriste milijuni