93 24°C
  • znam:

    "Mi potrošači moramo razviti vještine kritičkog mišljenja kako bismo se zaštitili od manipulacije oglasima, ali što je najvažnije, prepoznati činjenice iz lažnih vijesti ." Ta vjestina je slabo razvijena u HR, rijetki vide istinu iz reklama. Proizvodi koji se najvise ... prikaži još! reklamiraju su u realnosti smece. Za info: ljudi koji su radili reklame u duhanskoj industriji sada rade reklame u telekom industriji. Sa prodaje jednog otrova presli na drugi. Potrosaca za oba otrova ima dovoljno u HR.

Još iz rubrike Tech/Sci

Huawei
PROMO

Vaše tijelo prolazi kroz različite faze tijekom dana: Iskoristite ih!

Inovator Mario Ljubičić izumio sa svojim rođakom Ivanom Ljubičićem električni bicikl
PAMETNI BICIKL

Genijalci iz Runovića izumili električni bicikl vodič

Google Pixel
Pixel

Google predstavio nove mobitele - za osnovni model traže 799 dolara