Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 49
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
JEDINSTVENA TEHNOLOGIJA

AdScanner i South Central Ventures udružuju snage

Foto: Promo
1/5
16.04.2019.
u 13:37

AdScanner s vlastitom Rapid Data Vectoring tehnologijom sakuplja i integrira napredne podatke o gledanosti na različitim TV platformama

SCV koji raspolaže s 40 milijuna eura vrijednim fondom, prepoznao je potencijal u jedinstvenoj tehnologiji i pokretačkoj snazi AdScannera. Kapital AdScannera će se ovim investicijskim ciklusom s postojećih 6 milijuna kuna povećati na 20 milijuna kuna.

Tvrtka se ovim potezom pridružila probranoj ekipi startupova koji su postali dio SCV obitelji, a čine ju tvrtke poput Bulb Technologies i Agrivi. SCV svake godine razmatra između 300 i 350 tvrtki, no ulaže samo u rijetke. O AdScanneru: AdScanner je marketinški startup koji pruža big data rješenja za novu generaciju TV business modela. Na ad tech sceni je aktivan od 2012. godine, a trenutno je prisutan na hrvatskom, austrijskom, njemačkom, bugarskom i srpskom tržištu. Razvio je jedinstven algoritam za automatsko prepoznavanje video sadržaja koji je promijenio poimanje brzine i preciznosti u ad tech svijetu.

Dodatno, AdScanner s vlastitom Rapid Data Vectoring tehnologijom sakuplja i integrira napredne podatke o gledanosti na različitim TV platformama.

- AdScanner na temelju data-driven pristupa mijenja način na koji se planiraju, kupuju i mjere TV kampanje i sadržaji. S jedne strane, omogućavamo neusporedivu brzinu, preciznost i transparentnost svim „sukreatorima“ televizije, kao što su agencije, televizijski kanali i sami oglašivači. S druge strane, pružamo mogućnost kabelskim i telekom operatorima da uz naše prilagođeno TV DMP rješenje izgrade svoje buduće poslovne modele TV oglašavanja na način da kapitaliziraju vlastite TV podatke, ali i pruže što bolje usluge krajnjim korisnicima - istaknuo je Marin Ćurković, CEO i suosnivač AdScannera.

- S ovom investicijom dodatno ćemo proširiti međunarodni utjecaj i značajno ojačati naše prodajne i razvojne mogućnosti – dodaje Ćurković.

"Od puno ljudi sam čuo kako televizija umire. Neki tvrde kako se oglašivački budžeti sve više troše na digitalne medije, online i mobilno oglašavanje. Strukovna izvješća pak pokazuju posve različitu sliku. Potrošačke navike se mijenjaju i oglašavanje postaje sve preciznije i usmjerenije. Sada povezani smart TV uređaji preuzimaju inicijativu i oni oglašivači koji prvi budu uspjeli iskoristiti ovaj novi trend će najviše profitirati. Mi smo prepoznali ulogu koju Adscanner ima u tom lancu vrijednosti i uzbuđeni smo što im pomažemo na tom putu”, rekao je Jure Mikuž, Managing Partner u South Central Ventures.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije