Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 51
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Dugo skrivana tajna

Otkriveni detalji Schumacherove nesreće, bivši Ferrarijev šef: Krivi smo!

Michael Schumacher i Stefano Domenicali
Foto: Reuters/Pixsell
1/7
14.09.2018.
u 11:07

Schumacher nikada nije rekao ništa protiv svoje momčadi, bez obzira na to je li bila pogreška ili problem, kaže Stefano Domenicali

Uskoro će se navršiti pet godina od strašne nesreće u kojoj je nastradao Michael Schumacher (49). Sedmerostruki svjetski prvak u formuli 1 glavom je udario u stijenu kada se sa svojim sinom Mickom skijao u francuskim Alpama.

Nakon nesreće obitelj se povukla, a javnosti su uskraćene informacije o njegovu zdravstvenom stanju.

Michael Schumacher i Stefano Domenicali
1/6

I dok se Schumacherovi navijači i dalje nadaju boljim vijestima koje se tiču najboljeg vozača formule 1 u povijesti, bivši Ferrarijev šef Stefano Domenicali priznao je momčadski propust koji je 1999. na stazi u Silverstoneu doveo do Schumijeve nesreće.

Naime, njemačkom pilotu, koji je u talijansku momčad stigao tri godine ranije, otkazale su kočnice, te se bolidom zabio u zaštitnu ogradu. Schumacher je slomio nogu i morao je propustiti šest utrka.

– Schumacher nikada nije rekao ništa protiv svoje momčadi, bez obzira na to je li bila pogreška ili problem. Sjećam se Silverstonea kad nismo popravili spoj u kočionoj cijevi zbog kojeg nije bilo pritiska. Pogriješili smo, ali to nikada nije javno otkrio – rekao je Stefano Domenicali, koji je tada bio Ferrarijev menadžer. 

Bivši šef momčadi iz Maranella za Schumija ima samo riječi hvale.

– Nikad nije loše govorio o momčadi. Takav je uvijek bio i to radi razliku među osobama kada si dio napete skupine ljudi. Tada ti svi postanu odani – dodao je Stefano Domenicali.

>> Pogledajte razgovor s fotoreporterom kojem su vatreni promijenili život

 

Komentara 4

KE
kentie
10:47 17.09.2018.

koliko se ja sićam u to vrime godišta AD 1999, nakon izlijetanja Schumija sa staze u Silverstoneu i odustajanja, kamera je na kratko pokazala kočioni disk zadnjeg desnog kotača bolida di se vidio mali plamen vatre na disku. Službeno objašnjenje:: blokada zadnjeg kočionog diska prilikom ulaska u S-zavoj i potom izlijetanje u zaštitnu ogradu...te sezone: Mika Salo kao zamjena za Schumija se pokazala birljantnom...neočekivane 4 pobjede Mike, neponovljiva šansa za Davida Irvinea dotada drugog vozača ferrarija, da postane iznenadni svjetski prvak, propuštena šansa života u Maleziji na zadnjoj utrci sezone: potreban 1 bod za Irvinea na osmom mjestu, med toa preduga izmjena zadnje gume na bolidu Irvinea u boksu (32 sekunde), izgubljeno osmo mjesto Irvinea unatoč pobjedi Mike Saloa (ferrari)...i neočekivano: Hakkinen (mclaren-mercedes) postaje svjetski prvak samo sa pola boda prednosti pred Irvineom...kakva nesreća i tragedija za ferrari kao momčad i Irvinea kao vozača osobno...

KE
kentie
11:00 17.09.2018.

da pridodam: kad se Schumi vratio na stazu u sezoni AD 2000, pritisak na njega je bio strašan i prestravičan...naime, kad je te sezone pobijedio u Barceloni na GP Španjolske u bizarnoj trci, kad je Hakkinen ostao bez goriva pola kilometra ispred cilja vozeći superiorno, i ostao praktički pored staze kao auto-stoper, na presici pobjednika voditelj je Schumija podsjetio da je to njegova 42-ga pobjeda s kojom se izjednačio sa pokojnim Sennom, nakon čega se Schumi rasplakao i neutješno plakao i plakao te prekinuo presicu jel' nije mogao to podnijeti psihički...pri tome, društvo su mu pravili Raikonnen (mclaren-mercedes) i njegov mlađi brat Ralf Schumacher (BMW)

DH
dalibor.hren
20:47 21.09.2018.

Pustite čovjeka nek, na žalost, vegetira!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije