Svi su ludi za 'Igrom lignje'! Hit-serija pogledana je u čak 111 milijuna kućanstava
Ne samo da je postala Netflixova najgledanija serija, nego će se dobro zaraditi i na marketingu. Slip-on tenisice američkog brenda Vans, a koji ih je i proslavio, sada su najtraženije, a potražnja za komadima u plavozelenoj boji iz tjedna u tjedan raste za 130 posto
Komentari 8
Nece vjerovatno proci dugo dok ovakvo nesto postane reality show uzivo , granice normalnosti se ionako stalno pomicu a nesretnika i ocajnika spremnih na sve se uvijek nadje dovoljno pogotovo u zemljama treceg svijeta gdje zivot i ne vrijedi bas nesto.
Klinci imaju neki challenge tko će dulje stajati na cesti i maknuti se u zadnji čas prije nego doleti auto....i naravno papak si i izbačen iz društva ako ne želiš sudjelovati... Zato djeca i nastradaju...Mark Zuckerberg je zlo, nije ni svjestan što je pokrenuo s tim he.enim fejsom i društvenim mrežama.
Klinac iz 4.og razreda donio nož u školu jer ga je imao neko u toj seriji....Roditelji pazite na djecu što sve gledaju i skidaju sa neta, raznorazni challenge itd.. Strašno je koliku moć imaju mediji preko interneta, razne aplikacije i reklame.... ljudi kao rasa sve više naginju na tamnu stranu. Nasilje i samo nasilje. Djeca u osnovnim školama ispranih mozgova i zaluđeni idiotarijama.
Prijevod imena serije...novinar je sigurno ponosan. Ovakva imena serija se NE PREVODE! Osnove hrvatskog pravopisa.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Vrijeme perverzije, ljudima se usađuje bešćutnost i poslušnost. Igre gladi, Igra lignje, bla, bla, bla... Nekada je umjetnost bila težnja za idealom, lijepim, nečim što čovjeka oplemenjuje, danas ovo sm.Će teži čovjeka učiniti sve gorim. Vansice ću baciti!