Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
SLAVLJE NETFLIXA

Svi su ludi za 'Igrom lignje'! Hit-serija pogledana je u čak 111 milijuna kućanstava

Igra lignje
Foto: Netflix
1/7
13.10.2021.
u 21:55

Ne samo da je postala Netflixova najgledanija serija, nego će se dobro zaraditi i na marketingu. Slip-on tenisice američkog brenda Vans, a koji ih je i proslavio, sada su najtraženije, a potražnja za komadima u plavozelenoj boji iz tjedna u tjedan raste za 130 posto

Svijet je poludio za “Igrom lignje”. Južnokorejska serija koju pratimo na Netflixu postala je njihov najgledaniji proizvod jer je dosad pogledana u 111 milijuna kućanstava, te je tako po gledanosti prešla dosadašnje rekordere “Bridgerton” i “Lupin”. Od početka prikazivanja 17. rujna, drama o preživljavanju od devet epizoda zauzela je prvo mjesto na popularnim Netflixovim TV ljestvicama u 94 zemlje.

Ideja serije nije nova, budući da smo slično vidjeli u japanskom filmu “Battle Royale” ili prošlogodišnjoj seriji “Alice In Borderland”. U “Igri lignje” redatelj Hwang Dong-hyuk ide dalje. Poznatom korejskom autoru ovo je prva serija, a u njoj je prisutan motiv kao i u “Parazitu” – razlika u klasama koja je poznata u korejskom društvu. Dok jedni imaju novca na bacanje, drugi su prisiljeni na sve kako bi sebi i obitelji osigurali bolji život. Čak 456 ljudi dovedeno je na pusti otok i natječu se u dječjim igrama koje su poznate i nama – Crna kraljica jen’, dva, tri, potezanje konopa, pikule... Cilj je da na kraju dvojica odluče pobjednika u korejskoj dječjoj igri, igri lignje. Uspjeh serije “Igra lignje“ na Netflixu vjerojatno je iznenadio njezina tvorca jer je počeo pisati seriju 2008., a scenarij završio 2009. U to je vrijeme i sam bio dužan – i sam je sudjelovao u svojevrsnoj igri.

Nakon što je napisao scenarij seriju je nudio punih 10 godina, a razne TV kuće odbijale su je pod izlikom da im je prebrutalna. Otkupio ju je Netflix prije dvije godine, najvjerojatnije ponukan uspjehom filma “Parazit”, i pogodio. Ne samo da je postala njihova najgledanija serija, nego će se dobro zaraditi i na marketingu.

Slip-on tenisice američkog brenda Vans, a koji ih je i proslavio, sada su najtraženije, a potražnja za komadima u plavozelenoj boji iz tjedna u tjedan raste za 130 posto. Poznati high street brend Stradivarius iz španjolske grupacije Inditex u svoju ponudu ovih je dana uvrstio trenirku koja neodoljivo podsjeća na modele kakve u seriji nose natjecatelji bizarne igre.

Zelene boje i retro estetike trenirka po uzoru na model iz serije u prodaji se nalazi po cijeni od 300 kuna, dok pojedinačni komadi iznose 150 kuna. No, nije sve tako bajno. Premda zbog brutalnosti nije namijenjena mlađima od 15 godina, hit je i među klincima koji su počeli peći kolače i igrati druge igre iz “Igre lignje”. Epilog je da je jedno dijete u Belgiji ozlijeđeno nakon što je s kolegama igrao jednu od igara iz serije, a sve više europskih škola počelo je upozoravati roditelje da poštuju roditeljsku zaštitu na Netflixu i ne dopuštaju djeci da gledaju ovu nasilnu seriju.

VIDEO: Sanja Doležal otkrila 

Ključne riječi

Komentara 8

NE
neboiznadzagreba123
22:47 13.10.2021.

Vrijeme perverzije, ljudima se usađuje bešćutnost i poslušnost. Igre gladi, Igra lignje, bla, bla, bla... Nekada je umjetnost bila težnja za idealom, lijepim, nečim što čovjeka oplemenjuje, danas ovo sm.Će teži čovjeka učiniti sve gorim. Vansice ću baciti!

NE
Neonacionalist
22:08 13.10.2021.

Nece vjerovatno proci dugo dok ovakvo nesto postane reality show uzivo , granice normalnosti se ionako stalno pomicu a nesretnika i ocajnika spremnih na sve se uvijek nadje dovoljno pogotovo u zemljama treceg svijeta gdje zivot i ne vrijedi bas nesto.

MM
Mamina maza
08:11 14.10.2021.

Klinci imaju neki challenge tko će dulje stajati na cesti i maknuti se u zadnji čas prije nego doleti auto....i naravno papak si i izbačen iz društva ako ne želiš sudjelovati... Zato djeca i nastradaju...Mark Zuckerberg je zlo, nije ni svjestan što je pokrenuo s tim he.enim fejsom i društvenim mrežama.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije