Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Božićni hit

Spot Fritula okupio je sve ambasadore Podravke

Spot Fritula
Foto: Podravka
1/14
01.12.2019.
u 12:54

Uspjeh je najljepše proslaviti u dobrom društvu i uz dobru glazbu, a kako se približava kraj godine logično je da se cijela priča poveže s božićnim blagdanima, kada nas sve povezuje ljubav, druženje i zajedništvo

Ništa nam ne govori božićni blagdani kao omiljena nam zimska poslastica - fritule. Ove male slatke loptice su tradicionalni slatkiš izvorno se počeo pripremati u Dalmaciji, na Kvarneru i u Istri, a posljednjih godina osvojio je i kontinentalnu Hrvatsku. Baš kao i Petar Grašo, popularni glazbenik rođen u Splitu, koji je svojim talentom i stvaralaštvom zavladao domaćom glazbenom scenom, a njegovi koncerti rasprodani su diljem Lijepe naše. Osim što je cijenjeni kantautor, tekstopisac i pjevač, Petar Grašo je i veliki zaljubljenik u kulinarstvo pa je uz bavljenje glazbom preuzeo ulogu promotora Vegete.

Foto: Podravka

„Bez glazbe i začina se može živjeti, ali je život bljutav“, izjavio je Grašo prilikom predstavljanja zajedničkog projekta s Podravkom. Iza našeg prehrambenog i farmaceutskog diva je odlična poslovna godina, tijekom koje su osim suradnje s Petrom Grašom ostvarili još nekoliko zapaženih i vrlo uspješnih marketinških projekata na kojima su sudjelovali vrhunski sportaši i rado viđene domaće zvijezde svih profila. I svi će oni nastupiti u Grašinom spotu za pjesmu Fritule koja je već našla svoje mjesto na listi popularnih božićnih hitova, i kojim će tvrtka obilježiti dobru poslovnu godinu. Nakon velikog nogometnog uspjeha u Rusiji, izbornik hrvatske nogometne reprezentacije Zlatko Dalić postao je ambasador za Podravku i u promotivnom spotu Slatka pobjeda u kojem je svoje palačinke obilno namazao Lino Ladom Gold.

Foto: Podravka

Odličan odjek u javnosti imala je i suradnja s našom najboljom atletičarkom Sandrom Perković, ambasadoricom Vegete Natur, nove recepture za čiji je razvoj glavna misao vodilja bila „Po receptu majke prirode“. Sandra je prilikom potpisivanja ugovora o suradnji kazala kako je i sama odrastala uz Podravkine proizvode te istaknula da je povezivanje hrvatskih kompanija i sportaša pomaže u promociji hrvatskih proizvoda vrhunske kvalitete u svijetu. Podravka surađuje s mnogim  sportskim zvijezdama, a najvažniji je sponzor  Rukometnog kluba Podravka Vegeta pod vodstvom trofejnog trenera Zlatka Saračevića. RK Podravka Vegeta  najuspješniji je hrvatski rukometni klub od osnutka hrvatske lige 1992. godine do danas.

Foto: Podravka

Osim izbornika naše nogometne reprezentacije, najuspješnije hrvatske sportašice i atletičarke i najboljeg domaćeg rukometnog kluba, promotorima kvalitete Podravkinih proizvoda pridružila su se još neka poznata lica. Pa je tako kvalitetu ribljih proizvoda Eva prepoznao i poznati chef Ivan Pažanin, veliki obožavatelj mediteranske kuhinje koji uživa u pripremi ribljih specijaliteta i jela od plodova mora, a popularni kuhar koje je svoje kulinarsko umijeće dokazao u brojnim televizijskim kulinarskim emisijama. Talentirani profesionalni hrvatski plesači Marko Mrkić i Helena Janjušević također su dio respektabilnog društva Podravkinih ambasadora, koji još bolje plešu jer svoj dan započinju Lino Nutri Balance obrokom od cjelovitih žitarica, obogaćenih cornflakesom i chia sjemenkama. Spotu božićnog hita Fritula pridružili su se i televizijsko lice i omiljena radijska voditeljica Narodnog radija Tatjana Jurić te izvrstan mladi kazališni i filmski glumac Marko Petrić.

Marinka Akrap, direktorica Korporativnog marketinga i komunikacija Podravke
Foto: Podravka

Uspjeh je najljepše proslaviti u dobrom društvu i uz dobru glazbu, a kako se približava kraj godine logično je da se cijela priča poveže s božićnim blagdanima, kada nas sve povezuje ljubav, druženje i zajedništvo. „Priču o uspjehu moguće je ispričati na razne načine, a mi smo se odlučili za najveseliji, u blagdanskom ozračju kroz spot za Grašin božićni hit. Glavne zvijezde su ljudi s kojima smo stvarali najznačajnije promotivne projekte u ovoj godini. Savršeno su se uklopili i zajedno s našim proizvodima dočarali glavnu poruku ove prekrasne Petrove pjesme koja nas podsjeća na ljepotu blagdana i okupljanja s najmilijima za blagdanskim stolom“, izjavila je Marinka Akrap, direktorica Korporativnog marketinga i komunikacija Podravke.  Spot za pjesmu Fritula svoju je premijeru imao prve adventske nedjelje na Podravkinom YouTube kanalu i Facebook stranici, te na vecernji.hr.

Sadržaj je nastao u suradnji s Podravkom

Foto: Podravka

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije