Želite li biti digitalni građanin ili korisna budala korporacijama
Hrvatski mediji puni su hvale za mlade influencere koji "iz zajebancije" zarade više nego što obični ljudi "krvavim radom" zarade u pola godine "rudarenja na poslu koji istinski preziru"
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Korporacije obicno lazu u svojim reklmama. Trgovacki lanci se osjecaju svemogucim. To je omogucilo otvorenim sustavima da pored reklama prodaju razlicite usluge ili proizvode. U svakom poslu postoje prevaranti koji na lak i brz nacin zele zaraditi sto je vise moguce. Visoke tehnologije ili tehnicki slozene proizvode zasad nisu dotaknute ovim bumom.