126 11°C
  • Deleted user:

    57,47 % odlikasa je ogledalo ne uspjesnog obrazovnog sustava vec izostanka kriterija u ocijenjivanju. Kad se sjetim osnovne skole od 30 ucenika 2 do 3 ucenika nategnuta dvojka, 4 odlicnih, 3 nategnta ocijena pa odlicni, 6 njih dobrih a ostalih ... prikaži još! cca 14 vrlo dobrih. To je bilo u gradskoj skoli iz koje su gotovo svake godine klinci isli na republicka i savezna natjecanja iz matematike i fizike. Sad se sjetim te djece i ne mogu si zamisliti da njih 57% budu odlikasi - jednostavno nisu kapacitirani za to sto ne znaci da kasnije u zivotu mogu raditi neki posao bolje od odlikasa. U RH ionako ima vrlo malih potreba za izvrsnih ljudi i vecina ljudi sa fakultetom radi srednjoskolske poslove. Nema razvoja, znanosti niti visoke tehnologije. Za to treba otici do Munchena i dalje.

  • mislim dakle postojim:

    Jedini problem je u postotku odlikaša. On je nerealno visok i temeljen je na mišljenju roditelja da su svi jednaki i svi odlični. Sustav je poremećen. Postoji krivulja normalne razdiobe i ogromna većina bi morala biti prosječna, uz mali broj ... prikaži još! izuzetno loših i izuzetno dobrih. Žalosno je da je to funkcioniralo u Jugoslaviji, a u Hrvatskoj ne. ispada da tek sad imamo komunizam. To je zasluga politike i roditelja, ne nastavnika.

  • zlatan456:

    Svi napadate profesore i sustav, a ja mislim da bi prvenstveno trebalo napasti učenike. Ne znaju jer su lijeni i ne rade koliko bi trebalo. A onaj učenik koji ne može shvatiti (a ima i takvih), njemu ne može pomoći ... prikaži još! ni najbolji profesor, kao ni neprestano učenje. Nisu svi talentirani za sve. Možda je takav talentiran za pisanje romana, ali ne i za matematiku. I obratno.

Još iz rubrike Premium

Sabornica
IVANA ŠOJAT

Anatomija društvenih igara: je li čovjekov cilj “živjeti kao bubreg u loju”

Kamere
marina borovac

Hoće li kamere donijeti i red ili samo punu blagajnu

2
Jasenovac
MARINKO JURASIĆ

U čemu griješe Goldstein i Jandroković

9