Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 6
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
06.03.2020. u 11:33

U krajnjem slučaju, novac je to koji se seli iz proračuna Grada u proračun gradske tvrtke, čiji dugovi ionako iz godine u godinu pokrivaju upravo Zagrepčani.

Mislili pa se predomislili. Tako su otprilike jučer iz zagrebačke gradske uprave objasnili da promjena u financiranju javnog prijevoza umirovljenicima ipak neće biti. U prošloj je godini, obrazložili su u poslanoj elektroničkoj pošti, 61.040 stanovnika metropole starijih od 65 godina, a s primanjima manjima od 3200 kuna mjesečno, ostvarilo pravo na besplatnu vožnju gradom u autobusu ili tramvaju, a baš su na spome- nutu skupinu ljudi, kažu u Gradu, posebno osjetljivi.

Ili, ako ćemo pošteno i precizno, čelnici metropole napisali su kako “dugogodišnjom aktivnom socijalnom politikom nastoje poboljšati skrb i kvalitetu života starijih građana širenjem postojećih te razvojem novih usluga i aktivnosti”. Kako kažu, “s obzirom na udio starije populacije i njihove specifične potrebe, Grad Zagreb je u okviru svojih strateških dokumenata prepoznao cjelovitu skrb o starijim osobama kao jedan od najvažnijih socijalnih i javnozdravstvenih prioriteta”.

A ako ćemo opet pošteno, nisu ni posve u krivu jer zagrebačkim se penzionerima nude različite pogodnosti poput novčane pomoći, besplatnih sportskih aktivnosti po četvrtima, pa i gratis ulaznica za muzeje. Nisu, međutim, baš ni posve u pravu jer da su Gradu zaista penzioneri “jedan od najvažnijih socijalnih prioriteta”, ni razmišljali ne bi o tome da upravo na njima ušparaju koju dodatnu kunu za blagajnu metropole, pogotovo zato što, usporede li se brojke, ukinu li im svima besplatan prijevoz, uštedjet će oko četiri milijuna kuna, što je kapljica u godišnjem gradskom proračunu od deset milijardi kuna.

U krajnjem slučaju, novac je to koji se seli iz proračuna Grada u proračun gradske tvrtke, čiji dugovi ionako iz godine u godinu pokrivaju upravo Zagrepčani. Da su gradskim čelnicima, kako kažu, umirovljenici “jedan od najvažnijih socijalnih prioriteta”, ne bi prije godinu i pol 15 posto dignuli cijene u domovima za starije, a ne bi ih, bome, ni jednom godišnje plašili ukidanjem besplatnih pokaza.

Jer, podsjetimo, o reviziji prava umirovljenika na javni prijevoz već se govorilo po kraj 2017., a Grad se i tada, na kraju, ipak “predomislio”. Bi li se i sada da se za namjeru nije saznalo?

Ključne riječi

Komentara 1

Avatar NasaPosla
NasaPosla
09:31 07.03.2020.

1.241.111 umirovljenika. Kako, sve neki pošteni ljudi u zasluženim mirovinama. ako ima 20.000 branitelja koji ne zaslužuju biti u mirovini, otkud viška 500.000 civilnih umirovljenika koji ne bi trebali biti u mirovini? Realno ne bi smo smjelii imati više od 700.000 umirovljenika.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije