Premijer Plenković više ne može pogriješiti s Uljanikom
Jasno je da nema gospodarskog opravdanja zašto bi na Kvarneru djelovala dva velika brodogradilišta, jer ono što bi oni mogli graditi može se i na samo jednoj od tih lokacija. Ni Tomislav Debeljak nikoga nije uvjerio da njemu trebaju tri škvera te da to nije njegov “ako-stanem-panem” projekt
Komentari 4
Politika je isključivi krivac za probleme brodogradnje. Stvorili su model potpora koji nije smio ići izravno brodogradilištu ali je smio posredno preko naručitelja. Znači da su same potpore zakonski upitne. I još su stvarali pritisak na domaće brodare da naručuju brodove koji će im generirati gubitke i na taj način davati umjetno disanje brodogradilištima.
Zna veliki vođa da je u uljaniku nestalo ulja. ..
Jesenti milu bigulicu, a što o Uljanikovoj propasti ili opravku misle Raukar Urška, Matula Vilček i Petrović Antiša Zorule, troje novopečenih političara udruženih u tzv. koaliciju zelene ljevice.? Eto, pred tzv. istraživačkim novinarstvom krupan je zadatak koji ne trpi odgađanje. Valja što prije doznati kako "po pitanju hrvatske brodogradnje" diše ta najfriškija politička trojka.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ja nemam dovoljno pameti pa molim nekoga da me prosvjetli. Npr. brod kojemu je stvarna cijena 49 miliona eura, ugovori se za 25 miliona i na kraju proda Uljanik plovidbi za 10 miliona. Gdje je tu nakakva računica za bar pozitivnu nulu ne mogu shvatiti.