Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 127
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
17.08.2017. u 20:13

Odmor iz snova lako se pretvori u noćnu moru ako gost dva sata kruži da bi našao parking

Tko god je ovo ljeto boravio u nekom od jadranskih ljetovališta na svoje se oči mogao uvjeriti da primorska mjesta pucaju po šavovima. Većina infrastrukture nije toliko razvijena da bi mogla osigurati komotan boravak za deset pa i više puta veći broj stanovnika od uobičajenog izvan sezone, a ruku na srce – pitanje je li i kakva bi bila korist od novog bušenja tunela, gradnje nadvožnjaka ili betoniziranja obale?!

Jadran bi morao zadržati autentičnost, šarm i ljepotu krajolika zbog koje ljudima neće biti teško istrpjeti koji sat dulje u vožnji da bi uživali u dva, sedam ili deset dana ugodnog odmora. No odmor iz snova lako se može pretvoriti u noćnu moru ako gost dva sata kruži po cesti da bi našao parking, već u devet ujutro nema mjesta na plaži, uslužuje ga namrgođeni i ksenofobni konobar koji će stati pred njega nasmiješen jedino ako procijeni da ga čeka napojnica, ili mu vlasnik apartmana s vrata dovikuje da ne ulazi jer je dogovorenu sobu već iznajmio.

Dubrovačke su zidine, kao i pulska Arena, Tvrđava svetog Mihovila, Plitvička jezera i stotine drugih prirodnih i kulturnih bisera jedinstveni i takvi trebaju ostati želimo li biti odgovorni prema prirodi, prethodnim i budućim generacijama. Srećom, obala je dovoljno razvedena, a ponuda šarolika da se može udovoljiti svačijem ukusu.

Baš kao što se Zrću nema što prigovoriti jer se brendirao kao party destinacija, tako se ni dubrovačkim vlastima ne može zamjeriti što će ograničiti broj kruzera. Taj se grad i nije trebao pretvoriti u usputnu lučku stanicu jer će rijeka dvosatnih ili trosatnih turista koji se dolaze pokloniti ‘kulisama’ Igre prijestolja otjerati gosta koji može i hoće duboko gurnuti ruke u džep da bi kupio djelić povijesnog gosparskog ugođaja.

Gradski će urbanisti morati tražiti rješenja i za parkirališna mjesta u špici sezone, no sve znanje i promidžbeni novac turistički znalci trebaju uložiti da bi ljepote Jadrana prodali u ožujku, travnju ili listopadu te rasteretili špicu sezone kako ne bi postali žrtva ‘uspjeha’ i masovnog turizma.

Komentara 1

PR
prajdali100
22:34 17.08.2017.

Sasvim logicna razmisljanja.Vec sada smo pretrpani.....skoro pa neizdrzivo.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije