Može li naš stari dobri zimmer frei koncept postati brend
Od otprilike sedam milijardi eura ukupnog turističkog prihoda, na privatni smještaj otpada sedam milijardi – kuna
Komentari 6
taj turizam se naziva krumpirov turizam.sad razmislite zasto?
Najgore je kad sirovine pocmu pametovat....vidi se da nisi nikad pomolio ni nosa u hotel a kamoli prispava....ni u HILTONA se ne minja posteljina svaki dan...ima bolji apartmana od ikakvih hotela...ko i u hotelskoj bransi tako i u privatnom smjestaju ima raznih kategorija....nemoremo mi napravit apartman i nista u njega ne ulagat godinama....koliki nan je nivo apartmana toliki nan je nivo gosta....KAKO NO KAZU,KOLIKO PARA TOLIKO MUZIKE!
ne može...to je najniži i najneprofitabilniji oblik turizma !....jedva plate račune, a ništa ne zarade
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
nadam se da ne, I da ce ta hrvatska sramota uskoro biti izbrisana iz povijesti...ne smatram se posebno bogatim, ali ni u kom slucaju ne dolazi u obzir da ljetujem u objektu koji mi ne jamci osobnu kupaonicu ili najmanje 4 rucnika po osobi, uz svakodnevno mijenjajne posteljine...tzv. "zimmer frei" dovukao je najsiromasnije turiste evrope u hrvatsku, I unistio bilo kakav elitizam, jedinu stvar koja bi nas izvukla iz debele turisticke krize koju dozivljavamo....