Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
#OSTAJEMDOMA

Novi načini plaćanja: Što sve možete obaviti bez da napuštate svoj dom

A1 Hrvatska
Foto: Shutterstock
1/3
30.03.2020.
u 14:29

Sad je bitno ostati kod kuće, a većinu toga što trebamo obaviti možemo digitalnim kanalima. Iako internetski promet raste, mreže u Hrvatskoj su izuzetno stabilne, a telekomunikacijske kompanije poput A1 Hrvatska u vrlo su se kratkom vremenu odlično prilagodile jer su već duže vrijeme digitalno orijentirane

Zatvorene su škole, svi koju mogu rade od kuće, preporuke stručnih službi su da držimo distancu minimalno dva metra i ostanemo doma, ako nam posao dozvoljava, kako bi suzbili epidemiju koronavirusa u Hrvatskoj. Ova izvanredna situacija uvelike nam mijenja navike, pa zbog društvene odgovornosti odlazak u obilazak dućana, koji nas je nekad tako znao opuštati, trenutačno nije opcija. Isto tako, većina nas je plaćala režije usput u nekoj od poslovnica u kvartu, gdje smo u gužvi često znali sresti susjede i malo popričati o svemu, pa nam ni dugački redovi nisu išli toliko na živce. No, bez obzira na sve okolnosti, naš život ne treba i ne smije stati, ali moramo biti društveno odgovorni i ponajprije solidarni u ovoj teškoj situaciji. Zato je bitno ostati kod kuće, a većinu toga što trebamo obaviti, možemo digitalnim kanalima. Gotovo sve banke imaju aplikacije ili e-usluge uz pomoć kojih možete imati uvid u stanje svojih računa, tu imamo mogućnost plaćanja režija, kao i pregled troškova.  Ako su vam istekli dokumenti, primjerice osobna iskaznica i to možete riješiti online, uz pomoć sustava e-Građani, a mnogi gradovi u Hrvatskoj za svoje građane nude mogućnost plaćanja struje, vode i ostalih naknada online, a što sve možete platiti, možete provjeriti na i-Računima.

Mnogima od nas mobiteli i laptopi su sad najveći oslonac jer su nam bitni za posao, a navečer nam pomažu u relaksaciji jer nam se život uglavnom odvija u digitalnim svijetu. Neke statistike govore kako je internetski promet u veljači porastao 20% u odnosu na siječanj ove godine, a u ožujku je promet porastao čak i za 40% u odnosu na siječanj.  Iako internetski promet raste, mreže u Hrvatskoj su izuzetno stabilne, a telekomunikacijske kompanije poput A1Hrvatska u vrlo su se kratkom vremenu odlično prilagodile jer su već duže vrijeme digitalno orijentirane i svojim korisnicima nude mnoge digitalne usluge.  U Moj A1 aplikaciji možete pratiti stanje svoje potrošnje, status svojih zahtjeva ili narudžbi, plaćati račune, aktivirati dodatne opcije, kupovati bonove, dijeliti višak MB s onima kojima trebaju, a u slučaju poteškoća s fiksnom uslugom možete ih riješiti uz Digitalnog tehničara. Kao najbolja mobilna i fiksna mreža prema neovisnom, međunarodnom P3 mjerenju, A1 Hrvatska svojim korisnicima pomaže da što lakše i jednostavnije prođu kroz trenutačno razdoblje. Sve relevantne informacije o uslugama dostupne su i na A1 hrvatska www.a1.hr

Foto: A1 Hrvatska

DIGITALNI TEHNIČAR 24 SATA DNEVNO

Uz Digitalnog tehničara korisnici mogu brzo i jednostavno detektirati problem na fiksnoj usluzi i riješiti ga bez čekanja i nepotrebnih poziva. Osim automatskog rješavanja poteškoća, Digitalni tehničar daje korisniku upute te ga navodi korak po korak što treba učiniti. Na primjer, u slučaju da je korisniku spora brzina interneta ili slika na TV-u nije kvalitetna, korisnik u Moj A1 aplikaciji jednostavno pokrene Digitalnog tehničara koji detektira problem, ukloni ga ili ponudi upute kako da ga korisnik sam brzo i uspješno riješi, bez potrebe kontaktiranja Službe za korisnike. Digitalni tehničar tu je za korisnike od 0 do 24 na samo dva klika. U situacijama kad problem neće moći riješiti Digitalni tehničar, predajte zahtjev tehničkoj službi koja će vas povratno kontaktirati. Uz samostalno rješavanja tehničkih poteškoća pomoću Digitalnog tehničara, sada možete sami postavljati i naprednije funkcionalnosti modema.        

Uz Status mojih zahtjeva korisniku su omogućili pregled svih postavljenih zahtjeva prema A1 Hrvatska, te informacija u kojem su statusu i kada će biti riješeni. Tako sada možete uz pomoću Moj A1 aplikacije pratiti realizaciju postavljenih zahtjeva poput: aktivacije i prijenosa broja iz druge mreže, pritužbe, tehničke poteškoće, dostave pošiljke, reaktivacije nakon suspenzije te deaktivacije i povrata opreme.

Foto: A1 Hrvatska

Uživajte u virtualnom shopu i birajte proizvode ili usluge

Na internetskim stranicama A1 dostupan je jedinstveni na našem tržištu - A1 virtualni shop. Posjetitelji mogu preko video veze s bilo koje lokacije uživati u svim prednostima posjeta fizičkoj poslovnici te se uz pomoć djelatnika u stvarnom vremenu informirati i obaviti kupnju brže i jednostavnije. A1 je prvi na domaćem i regionalnom telekom tržištu otvorio virtualni shop. Taj shop nudi vam da u stvarnom vremenu razgovarate s djelatnikom A1, koji vas preko video veze može provesti kroz virtualni shop, pokazati vam proizvode, predstaviti usluge i odmah vam odgovoriti na sva pitanja te  vam pomoći u realizaciji kupnje.  Ova digitalna platforma objedinjuje live video, slanje poruka u stvarnom vremenu, glasovnu komunikaciju i chatbot funkcionalnosti u jednu uslugu pa komunikacija postaje brža, neposrednija i interaktivnija, a istovremeno vam omogućuje personalizirano i poboljšano korisničko iskustvo. Proces kupnje u virtualnom shopu postaje brži i jednostavniji jer ne morate „lutati“ cjelokupnom ponudom, već prodajni djelatnik za  vas lako pronalazi proizvod.

Osim virtualnog shopa, i na A1 internetskim stranicama korisnik može bezbrižno kupovati uređaje, platiti račun, aktivirati usluge, počastiti sebe ili druge s bonom ili dodatnim gigama za surfanje. Sve to iz sigurnosti i udobnosti doma jer danas je više nego ikada važno biti povezan i za to je potrebna kvalitetna mobilna i fiksna infrastruktura.

Sadržaj omogućio A1 Hrvatska.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije