Uštedjeti na ručku, kozmetičkom tretmanu ili putovanju i do 80 posto ostvarenje je sna svakoga kupca. No ušteda u kupnji putem portala specijaliziranih za kuponsku prodaju nije uvijek tako jednostavna...
Ušteda donosi i probleme
– Platila sam depilaciju 99 kuna preko jednog od portala koji ima kuponsku prodaju i pritom uštedjela 69 posto. No problem je gužva u salonu u kojem su i mnogi drugi platili tretmane preko istog portala. Ja sam tako trebala doći na red tek za mjesec dana, što mi se činilo strašno dalekim. Uostalom, ja sam odmah platila, a nitko me nije upozorio da ću na red doći tek kad će u salonu imati mjesta. S portala koji mi je prodao tretman rekli su da nemaju ništa više s time, u salonu su mi neprestano odgađali tretman i na kraju sam zaboravila na to, a tretman mi je propao, tako da sam, umjesto da uštedim, na kraju bacila 99 kuna – kaže razočarana Zagrepčanka Marina Sekulić.
Unatoč velikim popustima koje nude takvi portali i s kojima je svakodnevno bombardiraju na takvu kupnju, poučena ranijim iskustvom, više se nije odlučila.
No s portala koji se bave kuponskom prodajom kažu da razloga za brigu nema. Nemogućnost ostvarenja kupona ili prebukiranost rijetko se događaju.
– Rok trajanja kupona ovisi o vrsti usluge, a neki traju i do šest mjeseci pa kupci imaju dovoljno vremena da iskoriste kupon. Vrlo su rijetki oni koji ne uspijevaju ostvariti kupon. Pazimo da partneri imaju dovoljno kapaciteta, a ako kupac ne može ostvariti kupon, tada, uz opravdano objašnjenje i vratimo novac – ističe Ante Orlović s portala Kolektiva.hr. koji je prvi na domaćem tržištu krenuo s kuponskom akcijskom prodajom.
Slično je i s drugim specijaliziranim portalima.
Šest je mjeseci dovoljno
Rok je trajanja kupona većinom od tri do šest mjeseci, a kod većih prodaja kupona, kupcima se naglasi da se unaprijed moraju najaviti i dogovoriti termin za tretmane. To osobito vrijedi za rezerviranje termina u hotelima.
– Ako kupac ima razumno objašnjenje i ne može iskoristiti kupon, tada u dogovoru s partnerima vratimo novac – kaže Ivana Ivanović s portala Kupime.hr.
Najčešće ipak vrijedi pravilo da tko se prvi javi, prije i dobije termin.
– Pazimo da uvijek ima dovoljno mjesta za naše korisnike. S našim partnerima imamo dogovoreno da se ne događa da kupci ne uspiju dobiti željeni termin – objasnila je Irina Vugrinec s najmlađeg takvog portala u Hrvatskoj Grupnjak.hr.
Izuzetno popularni portali za uštedu procvjetali su u samo nekoliko mjeseci. Kupcima najveću pažnju plijene ogromni popusti i do 90 posto koji se ostvaruju obzirom na kupnju velike količine odnosno usluge. Takvi popusti inače se rijetko kad mogu dogoditi.
Portal Kupime.hr može pohvaliti povoljnim tretmanima za ljepotu, a najčešće kupci su im žene. Portal Ponuda dana.hr, osim karticama, nudi i mogućnost plaćanja općim uplatnicama te putem internetskog bankarstva.
Najbolje se prodaju kozmetički i wellnes
Najbolje se prodaju kozmetički i wellnes tretmani
Unatoč ponekom i negativnom iskustvu kupaca, portali specijalizirani za kuponsku prodaju mogu se pohvaliti velikim interesom kupaca. Kupnja u pola cijene prilika je koja se ne propušta – barem tako misle, a u praksi se pokazalo točnim, osnivači portala koji nude jeftiniju i povoljniju kupnju proizvoda, usluga, čak i putovanja. Mnogi od njih posao šire i drugim zemljama. Najbolje se prodaju kozmetički tretmani, wellnes tretmani, hoteli i putovanja te ručkovi i kinoulaznice.
Pratite nas